25 Mayıs 2010 Salı

İşte geldim, burdayım:)

Merhaba, ben geldim:) Hoş geldim ama hoş yorumlar göremedim. Nereye kayboldu benim blog arkadaşlarım yaw. Herkesi bahar vurdu ne uğrayan var, ne yorum bırakan:( Gönül, okunduğumu bilmeyi bekliyor neyleyeyim:) Tatilden gelen insanın sitemle başlaması biraz ters oldu di mi:) Neyse güzelliklerle devam edeyim yazıma. Ben lafımı kodum ortaya nasılsa:)

Bir haftalık tatilimden Cuma günü döndüm. Her güzel şey gibi bu da bitti:) Nasıl bittiğini hala anlayamadım. Günlerin hızı tatilimde yavaşlasaydı ne iyi olurdu yaw:) Ama freni elimde değil; ki hiç bir şey yapamadım geçip ,gitmesine:) Perşembe gecesi apar topar çıktık yola. Rahat fakat pek uyuyamadan geçirdim yolculuğumu. Sabah otele vardığımızda odalarımız hazır olmayınca otel bahçesinde oyalandık. Sonra da odalarımıza yerleşip ,doğru havuza:)... Daha sonraki günler lokanta, havuz ,çay bahçesi arasında geçip gitti:) 2 kez Didim koylarını gezmek ve denize girmek için tekne gezintisi yaptık. Derin denizde can yeleği ile de olsa yüzmek harika bir şey:) 2 kez kadınlar matinesinde kurtlarımızı döktük:). Bazen havuz başında da döküldü o kurtlar:) 3 kez masaj yaptırdım:) Hamam, sauna, buhar odası, thermal havuzu, soğuk duş, tatlı su havuzu ve deniz suyu havuzunda gezeleyip durdum tatil boyunca:) 2 kez de ders çalışmaya çalıştım. Hafta sonu sınav var ve ben çok üzgünüm çalışamadığım için :( Bir akşam hep birlikte Didim'e inip ,sahilinde dolaştık. Birgün diskoya girmeyi bekleyen arkadaşlar sıradayken bir bayan sürekli ittirip durmuş Zeynep'i:) Zeynep de sabır göstermiş ama daha fazla dayanamayıp boğazına yapışmış kadının sonunda:) Gülay atlamış hemen ve kadına yumruklarını geçirmiş:) Derya'da topuklu ayakkabısını çıkarıp koşturmuş ama kavgaya yetişememiş:) Oracıkta kalabalık "bunlar Kasımpaşa'lıymış dağılın" demiş ve kalabalık dağılmış:) Ben lobideydim o esnada olayı kaçırdım:) Hele geldiğimde disko ortamı epey sakindi:) Kaçırmasaydım da onları tanımaz, satardım:)))) ) O olaydan sonra otel misafirleri bizim gruptan uzak durmayı tercih etti sanırım:))) 6 büyük,5 çocukla geçirdiğimiz tatil çok sorunsuz ve güzel geçti. Oda arkadaşlarım olan Zeynep, Filiz , Ayşe Ceren ve Derya'dan çok memnun kaldım. Derya ile yeni tanışmama rağmen çok iyi anlaştık. Fakat Derya ile Zeynep biraz morelimin bozulmasına sebep oldular. Sayelerinde yaşlandığımı farketmek hiç hoş değildi:( Bu kızlar bir alemdi. Getirdikleri kıyafetlerin,ayakkabıların,aksesuarların haddi hesabı yoktu. Her akşam yemeğe inmeden yatakta uzanıp en az 20 kere üst değiştirmelerine şahit olmak beni yordu:)) Bir kendime baktım, bir onlara:) Aradaki fark beni mahvetti:) "Nasıl olmuş" sorusuna her defasında "harika bu kalsın" demem Zeynep'in dikaktini çekmiş ve "kızlar sakın nevbaharı kale almayın çabuk hazırlanalım diye güzel diyor"deyince kimse fikrimi almaz oldu:)))) Allah enerjinizi arttırsın kızlar, valla size hayran kaldım:))

Sakin, biraz mevsimsel olarak erken,çabuk ve güzel geçen tatilimin ardından elbette kürkçü dükkanıma döndüm:)) Deşarj olmuş biri olarak rahat geçiyor işlerim.Biraz birikmiş olsalar da yormuyor beni şimdilik:)) Haftaya başlarım mızmızlanmaya:)) Aman dilime diken, oh ne rahat, relaks hayat yaw:) Bu arada ben her gezide olduğu gibi bu geziden de hatıra ile döndüm:) Yüzümde kocaman uçuklar çıktı:)). Bu seferkiler çok daha büyük.Derya'ya göre yaşlı teyzelerin girdiği sidikli thermal havuzundan mikrop kaptım:) Bana göre ise nazar:))))

Sevgili günlük yıllık iznimden aldığım 1 haftamın özeti budur. Diğer haftalarımın özeti de en az bu özet kadar güzel olsun inşallah. Kal sağlıcakla....