26 Temmuz 2007 Perşembe

en sevdiğim kız portresi


merhaba bloğumu çok sevdim , nedenini bilmediğim bi heyecan verdi bana bloğumun oluşu. fakat gündüzleri çalışan biri olarak ve iş hayatımdaki sıkıcılıkları paylaşmak istemeyişimden (şimdilik tabi:) - tatilden yeni geldim de stresimi bırakıp geldim yoksa dayanamayıp yazarım- madem günlüğüm olacak bu site ,olumsuzlukları da aktarmam lazım hayat güllük gülistanlık değil. her neyse işte uzun lafın kısası bloğumu çok sevdim sürekli bişeyler yazmak istiyorum ama aklıma da yazacak bişey gelmiyor:) hani insan yeni bi elbise alır sık sık dolabını açar elbisesini seyreder veya dener ya onun gibi bişey :) konu yoksa resim de mi yok dedim kendi kendime ve en çok sevdiğim kız çocuğu portresini paylaşmak istedim . somurtan en güzel insandır kendileri:) onu bloğumda görmek beni çok mutlu edicek .umarım bloğumu ziyaret edenler de ondan hoşlanır. gene de herkesin çehresinin mütebessim olmasını dilerim .zira mütebessim çehre peygamberimizin sünnetidir. birbirine gülümseyerek bakmak sadakadır aynı zamanda . ekonomik dar boğazı sadaka veremeyişe mazeret sunanlara duyrulur. gülümsemek güven veren,ucuz ve huzur verici bi eylemdir. içten gelen gülümseyişlere...

Hiç yorum yok: