31 Temmuz 2007 Salı

yeğenlerim...

merhaba! dünyada en güzel şey anne olmaktır denir ya hep ben annelik duygusunu bilmediğimden teyzelik diye ısrar ediyorum . tabi teyzelik bu kadar güzelse annelik nasıldır empati de kurmadan edemiyorum. allah herkese bu duyguları tatmayı nasip etsin. tabi hemcinslerimden herkese:) erkeklere de babalık ,dayılık, amcalık gibi duyguları yaşatsın:))
benim iki adet öz yeğenim var , üveylerin sayılarını hesaplamam zor o kadar çok ki:))
üvey derken kuzenlerimin ve arkadaşlarımın çocuklarından bahsediyorum diğerlerine öz dediğimden önermenin sonucu üvey yazmam gerekti:) elbette onları da çok seviyorum. yeğenlerimin ismi ömer faruk ve alperen .ikisi de dünya balı. ömer faruk un ismi hz ömer in ismi olduğu için verilmişti ona bi insan bu kadar mı ismi ile müsamma olur. öylesine adil öylesine, hakperver ki anlatamam. canım şu yaşımda çikulatamı paylaşmaya imtina ederken o küçücük yaşında herkese böler kalanını ya yer ,ya yemez:)) alperen beyimizin adı ise muamma:) ülkücü eniştemiz (teyzemin eşi) ablam ile eniştemin isim koyma tartışmalarından istifade edip kendi ülküsüne göre bi isim taktı çocuğa:) ne eniştemin ne de ablamın dediği olmasın diye de kabul gördü ailede:)
o tam bir afacan, balık burcu oluşundan mıdır ,küçük teyzesine mi çekmiş bilinmez inatçı mı inatçı. öyle inatçı ki 3,5 yaşına kadar inadından konuşmadı,tuvaletini de söylemedi:))) zekası yerinde maşallah dedim ya inat:)) dünyamın en güzel renkleri, hayatımdaki en tatlı anıların aktörleri canım yeğenlerim sizleri öyle çok seviyorum ki; iyi ki varsınız ,iyi ki benim yeğenlerimsiniz. teyzeniz sizi öyle çok seviyor ki kelimelerle bunu ifade etmek mümkün değil. allah sizlere çok mutlu olacağınız güzel,uzun,sağlıklı bir ömür nasip etsin. canlarım sizi çok ama çok seviyorum...

Hiç yorum yok: