2 Ağustos 2007 Perşembe

hoşgeldin fcools, sefalar getirdin...

merhaba! hani bi arkadaşımdan bahsetmiştim ya bana ing. blog hediye eden sonra da yazdıklarıma karışıp beni sinir eden arkadaşımdan:) hani ben de salaklık edip silmiştim yazılarımı "bloğuma sahip olabilirsin ama rumuma asla" diyerek))) daha sonra da kendi türkçe bloğumu inşa etmiştim. ev sahibi olmak gibisi yok allah herkese nasip etsin kiracılık zor valla:))
şimdi de ben o arkadaşıma bi blok armağan ediyorum . hem de Peygamberimizin "taş atana ekmek at" tavsiyesine uyarak hiç bir müdehalede bulunmaksızın bloğun tapusunu da üstüne geçirerek hediye ediyorum. Sözde değil özde hediye benimkisi :))
Canım fcoolscuğum seni seviyorum bilesin. uzakta olman sevgimden bir şey eksiltmedi, dostluğumdan da. nasipte uzaklık varsa, teknolojide de msn gibi , blog gibi icatlar var:))
artık bloglarımızda körler sağırlar birbirini ağırlar misali komşuculuk oynar birbirimize yorum yazarız:)) blog günü kuralım hatta:)) altın günü gibi bişey olsun altın yerine yazı getirelim yanımızda blog ziyaretlerine giderken. ama senin de dediğin gibi şu kek börek işi zorlucak bizi. zira benim günlerde en sevdiğim kısımdı ikram faslı . ne edelim buna da teknolojinin bir çözüm bulmasını dileyelim şimdilik:)) unutmadan fcolscuğumun adresi : fcool.blogcu.com . reklamda beleş :) e daha ne olsun . kıymetimi bilmen ümidi ile:))
fcoolscuğum görüşürüz byee...

Hiç yorum yok: