8 Ağustos 2007 Çarşamba

pzt ve salı...

merhaba! gök görmedik bi gezmeye gitmiş anlata anlata bitirememiş:)))
o gök görmedik ben oluyorum :)) bi beykoz a gittim , yazmayı bitiremeyişimden pzt ve salı neler yaptığımı yazmaya fırsat bulamadım:)
sevgili günlük:))) pzt ,sendromlu geçen iş mesaimin bitişinde uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla görüştüm. çok özlemişiz birbirimizi. birsen ,nurgül ve aysel benim en az 17 yıllık arkadaşlarım. yatılı okulda birlikte okuduk ve hiç kopmadık birbirimizden. yatılı okulda yaşadıklarımız anlatmakla bitecek gibi değil. malum 24 saat birarada olunca ve yatılı okulun sıkıcılığını eğlenceli hale getirmek isteyince malzeme de bol, anı da bol:) yatılı okulun bana kazandırdığı nadir değerlerdendir arkadaşlarım. bu güzel dostluk bir kazanç da olsa asla çocuğumu yatılı okula vermeyeceğimi de belirtmek isterim. aysel benim gibi çalışıyor , birsen in evi uzak, nurgül akşamları dışarı çıkamıyor bu sebepten buluşma noktamız nurgül'ün evi:) nurgülcüğüm hakkını helal et hep yükümüzü sen çekiyorsun. hazırladığın o leziz yemekler için teşekkür ederiz.
çok hakkın geçiyor bize. dünyanın en misafirperver ve en güzel kalpli insanlarından birisin sen. seni tanıyıp sevmeyen birini hiç görmedim. sevgili arkadaşlarım anlatmakla bitmez inş. onları tek tek anlatırım daha sonra.
salı günü tatil arkadaşlarımız elmas,deniz ve derya ile sözleştik . tatilden geldiğimizden beri 1 ay oldu ve biz doğru düzgün görüşememiştik. herkes iş çıkışı geldiğinden aynı saatte toplanamadık tabi. kuzenim ülkü de bize eşlik etti. kızkardeşimin arkadaşları katıldı sonra ve daha sonra da başka bir kuzen:) sözleşsek bu kadar olmaz :)) semtimizin tesislerinde buluşunca tanıdığa rastlamamak imkansız oluyor. oradan da annem , babam ve ablamlar dünürlerdeydi. dünürlerimizin kızı sibel doğum yaptı da çağan isminde çok bal bir evlat dünyaya getirdi. biz de oraya gittik babamlarla döndük. bu vesile ile tatilde olduklarından kaç gündür görüşemediğim ablamları ve yeğenlerimi de gördüm.
evet sevgili günlük:) pzt ve salı böyle geçti işte:)) bizde aile geleneğidir bu evden çıktın mı bir kaç kapı yapacaksın :))) annemin rekoru var hatta, 7 kapı:))
bu çok kapı gezme olayını duyduktan sonra bu kadar ayrıntılı anlatmamı istemezsin değil mi günlük:) haklısın daha kısa yazmaya çalışırım :)
şimdilik hoşçakal:)

Hiç yorum yok: