17 Ağustos 2007 Cuma

siz görürseniz, onlar da görecek...


merhaba! resimdeki maryam hamza. ganalı bir kadın .60 yaşında. aslında kadın mı erkek mi bilmiyorum, sadece isminden kadın olduğunu tahmin ediyorum. onu hiç tanımıyorum. ama onu çok seviyorum . o afrika da yaşıyor .afrika halkının çoğunun iklim şartlarından dolayı gözleri hasta, hatta görmüyor. maryam da onlardan biri idi. ta ki ,ihh vakfı nın 100 bin afrikalının gözlerini ameliyat ettirmek amacı ile düzenlediği yardım kampanyasına kadar. ihh nın kampanyası ile afrikalıların gözleri ameliyat ettiriliyor. hem de sadece 100 ytl ye. bu kadar ufak bir bedelle düşünün insanlar görebiliyor. maryam ı benim bağışımla ameliyat ettirdiler. bu sebeple hem çok mutluyum hem de 60 yaşında görüyor olmasından dolayı hüzünlüyüm. düşünün onca yılı görebilecekken dünyayı göremeden geçti. allah a çok şükür ki artık görebiliyor. gözlerinizi kapayıp görmeyen birini anlamaya çalıştığınız hiç oldu mu bilmiyorum ama göremeyen birinin ne zor şartlarda olduğunu tahmin edebilirsiniz. siz görüyorsunuz , sizin vesilenizle bir başkası da görsün. siz de görmeyen göze ışık olmanın mutluluğunu yaşayın. aslında bu bir sorumluluk, bu bir görev. bizler biribirimizden mesulüz. görmeyen bir gözü de siz açın . 100 ytl kimi zaman bir ayakkabımızın , bir elbisemizin tutarı oluyor. kimi zaman bir lokantadan 100 ytl vererek ayrılıyoruz. neden bu meblağya sahipken göremeyen bir kardeşimiz görmesin. görmeyen gözler sizin bağışlarınızı bekliyor .
vermenin mutluluğunu yaşamanız dileği ile...
http://www.afrikagorecek.com
http://www.ihh.org.tr/

Hiç yorum yok: