20 Ağustos 2007 Pazartesi

hilal ile; armutlu'da...

merhaba! yeni bir hafta başlangıcı daha... hepimiz için hayırlı ve bereketli geçmesini temenni ediyorum. cmt akşamı kızkardeşimle birlikte , en yakın arkadaşım hilal in eşi ve bebeği ile tatil için bulunduğu ihlas armutlu tatil köyüne gittim ve bu sabah döndüm.bu sene leyleği havada gördüğümü düşünenler olabilir:) bu kez tatilden ziyade hilal ile birlikte vakit geçirmek ve;bebişi ile zor olacağını düşündüğüm tatilini renklendirmek için gittim. hepimiz için iyi oldu doğrusu. hilalciğim ve hasan enişteciğim bizi davet ettiğiniz için teşekkür ederim size . yeğenim asaf ı bol bol sevme imkanım oldu, bekarken uzun uzun yaptığımız sohbetleri öyle özlüyorum ki bu kısa tatil bu özlemimi de gidermem için çok iyi oldu. denizden ve havuzdan da faydalandım. luneparkta balerine binip bol bol çığlık atarak stres de atmış oldum.
ihlas armutlu köyü güzel bir yer. o serin esintisi bile, bu sıcak yaz günlerinde büyük bir nimet doğrusu; fakat şunu yazmadan edemeyeceğim çok pahalı bir yer. 1 hafta tatil yapmaya niyetlensem epey bi paraya mal olur. her şey para ve pahalı. havuz para,yiyecek para. bisiklet var,fayton var , bütün su sporları aktiviteleri var fakat dedim ya hepsi para. insan hesap yapmaktan keyif alamaz sanki. her şey dahil tatilin tadı bu sebepten bambaşka. ola ki bir yetkili bloğumu okursa bunu eleştiri olarak kabul edip, dikkate alsın lütfen.
neyse herşey bahane de, dostla sohbet şahane...
dostla hasbihalin tadı bambaşka.bekarken iş dışında neredeyse her anımız birlikte geçtiği için hilal i çok özlüyorum. allah tan msn var. her sn hayatımızdan hala haberdar olsak da, hala bir derdimiz olduğunda ilk birbirimize anlatsak da, dostluğunun çok iyi geldiğini bildiğin biriyse karşındaki yetmiyor hiçbir şey. mutlu olsun, canı sağolsun da arkadaşımın tek sıkıntımız özlem olsun.
gerçek dostlukları yaşamanız dileği ile...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

nevbahar01
el-cevap
ay ne kıskanç kızsın sen yaaa:) bi hilalime laf etmediğin kalmıştı. hilalime laf ettirmem ona göre:)
kız şaka bir yana benim en kısmetli olduğum konu dostlarımın hakikiliğidir. sen de o hakiki dostlardan birisin. rabbime şükrediyorum sizin gibi güzel dostlarım olduğu için.

Adsız dedi ki...

dusman mi catlatiyosun

iyi cnm anladik hilal bi tane hilal en iyi dost iyi ki dogdun hilal herkese lazim bi hilal :P
bu sayede yerimizi de ogreniyoruz sondan kacinci siradayim acaba
benim yerim birinci sondan :(
aman cnm neyse allah muhabbetinizi daim etsin herkese nasip olmuyo boylesi dostluklar

fatma bu yorumu yazan sifremi unutmusum isimsiz oldu buda