31 Ağustos 2007 Cuma

Merhaba! Bundan sonra imla kurallarına dikkat ederek yazmaya çalışacağım:( Nedense bu hiç hoşuma gitmiyor; lakin okurlarımın (!) baskılarına dayanamıyacağım daha fazla :))) Anlatamıyorum ki kimseye, aynı anda iki tuşa basmayı sevmediğimi:) Bir de dikkat etmeye başladığımda üşenip yazmamaktan korkuyorum. Annem derdi ki:"Üşenenin oğlu,kızı olmaz" :) Allah korusun ben ikisinden de, ikişer adet istiyorum:))
Yazmak bana iyi geliyor, yazdıklarımı dönüp dönüp okumak da...
Eğer soğuyup, yazmaktan vazgeçersem eleştiren dostlarım büyük bir vebale girecek:)) Gerçi bu kadar dikkatsiz yazı yazmaya devam edersem Türkçemizin vebaline de ben gireceğim:) Neyse, ne köy yansın ne kasaba ben kendimi sıkıntıya sokmaya razıyım:) Dilimizi doğru kullanmanın önemini biliyorum ve şimdiye değin bilerek yaptığım yanlışlar için herkesten özür diliyorum.
Doğru konuşup,doğru yazıp,doğru anlamak dileği ile...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

asheke
Merhaba :)
Yazmak bana da iyi geliyor, surekli yazmak paylasmak istiyorum .. Paylastiklarimda birsey olsa bari, kendi yasantimdan anlatip duruyorum :) E bloglarda bunun icin var zaten di mi? :))