24 Ağustos 2007 Cuma

son 4 günüm...

merhaba! cumanız mubarek olsun. bir kaç gündür sevgili günlüğümü yalnız bıraktım:) bu arada neler yaptım hatırlamaya çalışıyorum)
en son pazartesi yazmışım. pzt günü ablamlar anneme geldiler. yeğenlerimle oynadık, güzel geçti.
salı günü teyzemin kızı ve görümcesi ile sahilde çay bahçesine gittik.
çarş günü sevgili yeğenim mehmet asaf bir ameliyat geçirdi; o ameliyattan çıkana dek yaşadığım sıkıntı çok büyüktü. neyse ki anneciği ameliyatın başarılı geçtiğini müjdeledi ve rahat bir nefes aldım. rabbimize binlerce şükürler olsun. nerede hasta var ise hepsinin şifasını versin .2007 yılı bizim için hastalıklarla geçti, Allah daha beterinden korusun hepimizi. iş çıkışı hastahaneye gittiğimde asafımız çok bitkindi .o hareketli çocuk gitmiş halsiz ,mecalsiz bir çocuk vardı karşımda. onu öyle görmek öyle içini acıtıyor ki insanın. nimeti kaybedince değerini anlayan bizlere de bir hatırlatma oldu asaf'ın hali. çok dönüyo, çok hareket ediyor diye ara sıra sızlanır gibi olsak da bu durumun çocuk için ne büyük bir nimet olduğunu anladık. toparlayıp, hareketlendiğinde umarım o halsiz haline bakarken çektiğimiz ızdırabı unutmayız:) çabucak toparlanman dileği ile asafcığım.
bu arada komşumuz bir iş almış , karton etikete kurdela geçiriyoruz hep birlikte. çok zevk alıyoruz ;hem de para kazanacağız:) bağımlılık yaptı bende :) işe bile getiriyorum. tabi patronlarım farkettiğinde işe iş getirdiğim için kızabilirler:))
çarş hastane dönüşü ve perşembe günü akşamlarım bu işi yapmakla geçti komşularla birlikte oturup hem muhabbet ettik hem kurdelayı etikete geçirdik:) bu zahmete rağmen kaç para kazanacağımızı söylemeyeyim çok gülünç bir rakam zira... olsun para bahane , meşakkat ve muhabbet şahane:)))
unutmadan yazayım halamın durumu aynı. annem bugün hastahanede kaldı en son haberi ondan alacağım. yapacak bişey kalmadığı için eve çıkarma ihtimalleri varmış halamı. hakkında hayırlısını diliyorum . rabbim acı çektirmesin.
bi haftayı benim gibi detaycı biri ancak bu kadar kısa özetleyebilirdi:) helal bana:)))
yarın liseden arkadaşlarımla buluşacağım . çok sevdiğim arkadaşlarımla birarada olmak için sabırsızlanıyorum . hepsi birbirinden değerli olan arkadaşlarımla geçireceğim günün ayrıntısını inş. pzt günü anlatırım.
sevdiklerinizle güzel anlar ve anılar yaşamanız dileği ile...

Hiç yorum yok: