3 Eylül 2007 Pazartesi

Sıkıcı bir hafta sonu:(...

Merhaba! Herkese iyi,bereketli,huzurlu bir hafta diliyorum.
Ben size dedim ,imla kurallarına dikkat edersem yazmaya üşenirim diye:) Gerçekten de üşeniyorum.Ne yazacağımı da bilmiyorum. Bu hafta sonum durgun geçti, evimdeydim.Aslında kuzenlerim Kandıra'ya gitti ve beni de çağırdı ;fakat ayağım çekmedi ,gitmedim.
Cumartesi günü ablama Hilal ve Arzu ablam geldi. İclal,Sevin ve Ayşe Sümeyra'yı da çağırmıştım ama gelemediler:( Arzu ablam uzakta oturduğu için onu sık sık göremiyoruz ,bu sebepten onla geçirdiğimiz vakitler çok değerli.Lakin onun için aynı değerde değil sanırım ki ;daha iyi bi teklif alınca bizi tercih edebiliyor. Bu sebepten 2 saat kadar kalıp kuzenim Yasin ile gitti.Asaf Bey 'in misade ettiği kadarı ile de Hilal ile hoş vakit geçirebildik. Tahmin edersiniz ki bu çok az bir zamandı:))
Pazar günü ise evde tek başımaydım.Bol bol uyudum ve dinlendim.Anladım ki ben yalnızlığı çok sevmiyorum:( Allah beni yalnız bırakmasın.Komşularım da yoktu:( Figenciğim ve Gönül ablacığım sizleri çok özledim.İnşaallah sağ salim bir an evvel gelirsiniz.
Şair doğru söylemiş :
"YALNIZLIK PAYLAŞILMAZ,PAYLAŞILSA YALNIZLIK OLMAZ..."
Not: Hafta sonu annem Beykoz' a gitmişti.Sevgili Dilek msn adresimi istemiş. Telefon numaran olmadığı için buraya yazıyorum Dilekciğim, eklersen yazışırız inşaallah. Ailene ve Medişkoma kocaman selamlar...

Hiç yorum yok: