18 Eylül 2007 Salı

Ramazan'da...

Merhaba! Bilen bilir ben orucken çok halsiz olurum. Konuşmaya, yazmaya mecalim yok inanın. Rabbim kabul etsin inşallah. Bu sebepten, bloğumu da ihmal ediyorum.Artık biriktirip biriktirip yazarım ne edemJ

Cuma günü iftarda ablamdaydım.

Cumartesi günü komşum Figen’de… İftardan sonra diğer komşular da geldi çay içip ,sohbet ettik.
Pazar günü erkek kardeşim Salih ‘i Balıkesir’e yollayacaktık;hepbirlikte olalım istedi ablam ve ailecek orda toplandık. Kuzenlerim Mustafa ile Yasin ve eşi Ayşe de iftarda bize eşlik etti.Daha sonra Salih’i yolculadık.Askere yolcularken ki zamana alıştırma oldu bir neviJ
Salihciğim, senden tek istediğim okuman ve huzurlu olman.Hayırlı haberlerinle bizi sevindirmeni temenni ederim.

Pazartesi annem,kızkardeşim ve ben yalnız sessiz sakin bir iftar geçirdik. Bu günlerde benim başım çok ağrıdı tabi .Ensemden nasıl şiddetli ağrılar çektim anlatamam . Orucun vurması böyle bişey olsa gerekJ Hamdolsun bugün ağrımıyor.

Her şey boş da ,bu günlerden istifade edebilmek çok mühim.
Rabbim ! Bu günlerin kıymetinin idraki ile yaşamamı; ve affettiklerinin arasında olmamı nasip et.Cümlemizin…

Hiç yorum yok: