4 Eylül 2007 Salı

Merhaba! Canım çok sıkkın nedense. Mevsim dönümleri olagelmiş bir durum sanırım.
Allah vere de çabuk atlatsam.
Dün akşam teyzemler yemekte bizdeydi. Teyzemin oğlu Fırlama Ali (lakabı bu:)) ile askerden geldi geleli evlerimizin uzak oluşundan dolayı bir türlü görüşememiştik. telefonla çok kez görüştük ama bu gene de çok büyük ayıbımızdı bizim;lakin üste çıkmayı başardım :)) Haklılık payım var madem ben gelemedim ,o sık sık bu tarafa arkadaşlarının yanına geliyor sıraya mı bakılır gelemez miydi:) nasıl savunma ama:))))
Kuzenlerimi çok seviyorum yaa...
Ali ile bol bol lafladık ,ne çok özlemişiz birbirimizi. Bize askerlik anılarını ve şu anki işinde yaşadığı komik anıları anlattı.Güzel vakit geçirdik doğrusu.Fakat kısa sürdü, ev uzak olunca erken kalktılar ;biz de alt komşuya indik:)" Bir kaç kapı "aile geleneğimiz demiştim ya:) Dün kuzenim Sevde de bizde kaldı.Zaten hep kalıyor ,amcamla yengem Mürefte'de .
O artık bizim kızımız:)))
Canım hala sıkkın. Bana musade iki şekerli , bir sade...:))) Evet evet iyi fikir kendime bir kahve alayım açılırım belki:) Ama şekersiz, kafiyeli olsun diye yazdım iki şekeri:)
Bu arada bir şairin sözü aklıma geliverdi :
"Yeni yetmeler iki şekerli bir sade
Kahve telveleri,kahverengi evliliklerde..."
Hoşça ve dostça kalın...

Hiç yorum yok: