24 Eylül 2007 Pazartesi

Dolu dolu 3 güzel gün...

Merhaba! Cuma akşamı iftarda annem,Melahat Teyze , kızkardeşim ve kuzen Musti birlikte iftar açıp; kuzen Sevde ve nilü ile yeğenlerimizi de alıp Yıldız halamı ziyarete gittik. Dönüşte çoğunlukla sakin olan nilü’nün kırk yılda bir başına gelen şımarıklık hali nüksetti:) Sevde ,Nilü ve ben şarkıları arabeske çevirerek söyledik , şiir okuduk vs. ama çok güldük.Ertesi gün hala çenesi ağrıyordu Nilüfer’in.
Cumartesi günü anneme iftara davetliydik.Ben bir önceki gün canım lokanta yemeği istiyor” demişim, annem de ben öyle dedim diye sofrayı lokantadan daha güzel ve bol çeşitle donatmış sağolsun.Ellerine sağlık anneciğim. Biz iftardan önce Doğubank’a gittiğimizden faydamız olamadı maalesef:) Yemekte ailemizin kızı Sevde de vardı:)Ama çok sıkıldı. Sanırım onda “çok sıkıldım” sözü alışkanlık oldu:) Her dakkada gülünmez ki canım:)
Bu arada anladım ki her şey yerinde güzel . Çocukların yeri iftardan sonra gelmeli:) İftardan önce ben yeğenlerimi hiç çekemedim yaw:) Allahım biri seslenirken diğeri çenemden tutuyor ki onu dinleyeyim ben aynı anda nasıl ikisini birden dinleyeceği:) Milli felakettiler o gün gözümde, oysa benim yeğenlerim normal yaramazdır.Serde oruc da var ya, valla çekemedim belli etmesem de.İftardan sonra da durmadılar ki sanırım o gün azma günleriydi onların:)
Cmt gecesi komşum Figen e oturmaya çıktım,sonra bir ara indim sahur vakti gelmiş hadi birlikte yapalım” diye sağolsun tekrar çağırdı.Sahuru da orda yapıp indim evime.
Pazar günü öğleye kadar yattım doğal olarak:) Sonra da Avcılar’a küçük teyzeme gittim.Annem ;Rukiye ve çocukları teyzemde iftar açtık.Rukiş’in arkadaşı Gülay da tesadüf Avcılara gelcekmiş iyi oldu giderken de gelirken de arabalarına bindik. Teyzem uzak diye çok sık gidemiyoruz o da üzülüyordu otobüsle dönmek pahasına teyzeme gidip onu sevindirmeye niyetlendik Allah da bize yardım etti.
Bu arada pazar günü oruc tutan Ömer Faruk ‘u ve Zeynep Yaren ‘i tebrik ediyorum.Canım yeğenlerim Allah oruclarınızı ve dualarınızı kabul etsin.Kocuman öpüldünüz.Sizi çok seviyorum…

Hiç yorum yok: