10 Eylül 2007 Pazartesi

Hafta sonum...

Merhaba! Yeni bir gün, yeni bir hafta, yine bir pztL Sağlık olsun,hayırlı olsun da ne yapalım . Her pzt.nin, bir cuması vardır:) Bize de hayır dilemek düşer . Hayırlı haftalar…

Geçtiğimiz Cuma günü akşamı Nurgül’e gittim. Sevgili Furkan ve Burak’ın sünnet yataklarını ve odalarını süslemeye yardım etmek için. Nurgül’ün görümcesi Cemile Abla ,yeğeni İlknur, kızkardeşim Saliha ve Aysel de olduğundan güle oynaya eğlenerek ,güzel bir iş çıkardık:)
Yani en azından biz çok beğendik :)Peygamberimizin sünnetini gerçekleştirirken, önemi vurgulayan özel şeyler yapmanın çok doğru olduğuna inanıyorum ben.Özel günler , özel olarak kutlanmalı diye düşünüyorum. Bu anlamda süs, hem çocuklara morel verdi ,hem de sünnetin ne derece özel olduğuna vurgu yaptı:)

Cmt. Günü gene Nurgül’deydik:) Eee malum sünneti Kur’an’ı Kerim’lerle kutlamak lazım. Biz illa kına gecesi de yap dedik ama yapmadı:) Sonunda “Allah büyük muratlarını da göstersin” diyerek (ne demekse:))ayrıldık.

Aynı akşam yeğenim Ömer Faruk’u babannesinden alıp , evine götürecektim ki ;bi alışveriş merkezinde dondurma yemek ve araba yarışı oynamak için mola verdik:)
Ablam” tek çocuğu olanlar ne yapıyor aceba “diyor. “Evde ne ses var ne gürültü var öyle masum oluyor ki acıyorsun haline” dedi. Hakikaten de öyle Alperen ağabeyi gelince öyle mutlu oldu ki anlatamam.Allah onları hiçbir zaman ayırmasın. Kardeşlik ne büyük nimet.
Çığlıklar havada uçuştu, kavgalar, gürültüler … Oh bee eve can geldi , neşe geldi:)

Pazar günü ise evdeydim . Bol bol dizi seyrettim . Bi ara duvar sileyim dedim ama bir odanın duvarları bitmeden vazgeçtim. Bir ara da ,daha doğrusu saat yarımda komşum Hilal aradı uyandım “gel kahve içiyoruz” diye:). Valla yüzümü yıkayıp kahve içmeye gittim aç karnına:) Özledim komşularımı ne yapayım:) Bu arada komşularım Gönül abla da ,Figen de döndü.
Atlamışım cuma gecesi eve gelince Figen' e çıktım. Yağmur yağıyordu eve indim camları kapatayım diye:) Sonra o bana indi. Pazar akşamı da ben ona çıktım:) Evcilik oyunumuz başladı:)

Pazar gecesi kuzişim Musti ve Saliş beni almaya geldiler çay içmeye götüreceklerdi göya ama trafik olunca geç kaldık işi çıkan musti eve getirdi bizi . Gene de teşekkürler Musti.

Aman ne kadar renklendirmeye çalışsam da özet geçmem gerekirse sıkıcı bir haftasonuydu.” Nankör müsün kızım sen “ diyeceksiniz belki “hayır “ değilim ;ama yalan mı söyleyeceğim ruh halim sıkıntılıydı işte. Bu aralar nedense içim acıyo. Ara ara olur acılar tazelenir ve ben Allah’ın izni ve dualarla gene bayatlatırım inş. o acıları.

Sevinciniz ve giysiniz yeni, acılarınız eski olsun:)

Hiç yorum yok: