9 Eylül 2009 Çarşamba

Güncemden...

Merhaba, Salı'nın sallanmadan geçmesi temennisi ile:))... Güzel hafta temennimi Pazartesi günleri dile getirdiğimden bugün değişik bir şey deneyeyim dedim:) Can sıkıntısından ne yapacağımı şaşırdım mı ne:) Dün akşam malum iş yerimde fazladan mesaideydim:)Pazar günü full evdeydim. Pinekledim durdum bütün gün.Cumartesi günü eski komşum Figen'e gittim. Gönül abla, Hatice abla, Figen'in annesi ve daha sonradan bizim Nilü ve çocuklar katıldı aramıza. Alperen apartmandan girerken "aaa burası nevbahar teyzemin tek başına yaşadığı ev" demiş:) Sonra da bana "teyze sen burda yaşasana yine biz sana gelelim" dedi:) Evlerimiz çok yakındı ya sık sık uğrardı Nilü'ler. Ne yalan söyleyeyim artık evim aklıma bile gelmiyor sadece apartmandan girerken çantamda anahtar aradım, girince de hemen posta kutusuna gitti elim. Otomatik davranış dedikleri bu olsa gerek:). Eski komşularımı çok özlemişim, güzel, sakin, muhabbetli bir gün geçirdim onlarla. Misafirperverliğin için teşekkür ederim Figenciğim. Cumartesi akşamı da Özgül 'e gittik İsmihan ve Saliş ile. Diğer arkadaşları Duranay da vardı hem tanıştım hem de çok sevdim. Oğlu Obencan da beni sevdi:) Kızlar rahat etsin diye çocukla saatlerce oynadım:) "Ablaa abla" diye peşimden ayrılmadı. Annesi beni dadı olarak alırsa şaşırmam:) Çok tatlıydı maşallah.Cuma akşamı da evdeydim. Artık kış geldi ben genelde evde olurum:)Perşembe günü gündüz umreden ablalarım Nesime ve Şule ablalar geldi beni ziyarete iş yerime. Çok sevindim onları görünce. Umreden beri ilk kez gördüm, oraları görmüş gibi oldum:) Sağolsunlar bana çikolata ve 2 adet kitap hediye getirmişler . Daha uzun kalmalarını isterdim ama çok uzun kalamadılar malesef. Ama beni çok mutlu ettiler. Teşekkür ederim . Akşam da Birsen ile birlikte Aysel'e gittik. Daha sonra Saliş de katıldı.Çarşamba akşamı ne yaptığımı hatırlamıyorum:) Sanırım evdeydim:)İlla bir günü hatırlamazsam şaşarım yaw:) Neyse işte geçiverdi günler böyle bir şekilde. Ömür akıyor da ben nere gidiyorum? Felsefik bir soru oldu hiç derinlere incek modda değilim. Sorumu geri aldım:) Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: