25 Eylül 2009 Cuma

Teşekkürler Ayşe ve Hilal...

Merhaba, bu hafta hiç yazasım yok aslında.Bazen böyle ketumlaşıyorum işte. Oysa gayet huzurlu bir hafta geçiriyorum. İş yerimde ofisteki arkadaşlarımdan başka herkes izinde. Çok sessiz,sakin, stressiz bir hafta yaşıyorum . Demek ki huzur yazdırmıyor beni:) Ama sevinç durdurmuyor.
Çarşamba günü beni inanılmaz mutlu eden bir haber aldım canım arkadaşım Ayşe'den. Ayşeciğim çiçeği burnunda bir anne adayı. Bunu öğrenince hem çok mutlu oldum hem de gözyaşlarımı tutamadım. Allah'tanki akan meredler mutluluktan aktı bu kez:) Hernedense bebek müjdesi bana tarifini yapamayacağım bir mutluluk veriyor. Ayşe 'nin çok iyi bir anne olacağından adım gibi eminim. Bebeği çok şanslı, mutlu bir ailede dünyaya geleceği için. İnşallah hayattaki olumsuzluklar karşısında ümitvar olan, sağlıklı, huzurlu bir yaşam sürer. Ayşeciğim, bebeğini taşırken, doğururken ve büyütürken sana kolaylıklar diliyorum. Varsa eksiklerini gidereceğin, en güzel şekilde yetiştireceğin, senin ondan , onun senden ve Allah'ın sizden razı olacağı şekilde bir yaşam sürmenizi can-ı gönülden diliyorum. Sen beni mutlu ettin, bebişin de seni mutlu etsin:) Sizi seviyorum...
Aynı gün 2. güzel haberi veren kişi de Hilalciğim oldu. Kasım'da Gaziantep'e gideceğimden bahsetmiştim ya. İlk başta Elmas ile ben yola çıkmıştım. Daha sonra arkadaşlar birer birer gezi programımıza dahil oldular. En son Çarşamba günü Hilal "bana da bilet al " diye yazınca msn.de inanılmaz şaşırdım ve sevindim. Hilal'den sık sık bahsediyorum benim en yakın arkadaşım diye. Fakat evlendikten sonra arkadaşımı eş,çocuk ve iş üçgeninde boğulurken kaybettim:) Bu durum bana çok dokunsa da onun iyi olduğunu bilmemle biraz sıkıntım hafiflese de, bu duruma alıştığımı söyleyemeyeceğim:) İşte yıllarca içtiğim suyun ayrı gitmediği fakat 4 yıldır birlikte program yapamadığım arkadaşım şeytanın bacağını kırdı ve eşinden izin kopartıp bizimle geziye geliyor inş. 2 gün de olsa bu bana ve ona iyi gelecek:) Bakalım sudan çıkmış balık olan Hilal ile neler yapacağız:) Seni de çok seviyorum Hilal.
İyi ki varsınız ve iyi ki beni mutlu ediyorsunuz...

Hiç yorum yok: