23 Kasım 2009 Pazartesi

Günlerimden...

Merhaba, yeni blogcuya alışamadım, hiç yazasım yok bu sebepten. Ayrıca yorum yapmak için üye olmak şartı mı ne , kimin yorum yaptığını göremiyorum:( Oysa analatacak ne çok şey oluyor, umarım blogcuya duyduğum nefret ıskalatmaz:)
Dün bütün gün evdeydim.Bol bol tembellik yaptım.
Cumartesi günü oruçtum:) Malum günler kısa olunca borçlarımı tutmanın tam vaktidir:) Cidden amcamın dediği kadar var "madem saatler ileri alınıyor bu işi Ramazan'da yapsalar ya 3-4 saat " dediğinde çok gülmüştük ama 16,45 de oruç açmak çok zevkli:) Hiç zorlanmıyorum:) Hele Cmt akşamı ezandan 5 dakika önce kalktım ve oruç tutmak çok kolay oldu:). Zehra'ya iftara gittim tam 5 dakika kala kalkıp:) Tabi biraz geciktim:) Zahra'da arkadaşı Necla ve kızı Aleyna vardı. Sanırım onları epey güldürdüm:))
Akşam Nilü'ler geldi bize yemeğe. Kayınpederi Mesut amca da geldi. Nilü'ler sonunda araba almışlar. Oh bee yeğenlerimi daha sık görebileceğim artık. O gün eniştemin yengesine hasta ziyaretine de gittik biz bayanlar. Ve Gülay ablaya bol bol masaj yaptım ben, çok memnun kaldı.
Cuma akşamı Ülkü'nün ofisine uğradım. Oradan da kayınvalidesinin evine geçtik birlikte.
Sonra da Ülkü ve Aysel ile bizim eve gittik. O gece Birsen ve Aysel bizde kaldı. Geç saatlere kadar oturduk ve epey eğlendik birlikte:)
Perşembe akşamı Ülkü'ye gittik Birsen ile.
Çarşamba akşamı ise evdeydim:)
Dostlar yoğun olan işlerim birazhafifleyinde blogcuyu terk edeceğim. Size müjdem olsun:). Sevgiyle...

Hiç yorum yok: