25 Kasım 2009 Çarşamba

Amma özel mimmiş bu yaw:)

Merhaba ,Blah blahciğim beni sobelemiş:) Canım benim nereden aklına geliyorum ben yaw senin:))) Madem mimledin bana da cebaplamak düşeri, nazik bir insan olarak:) Yalnız bu mimi sevmedim, "evet,hayır" cevapları ile sürdü gitti. Bir de çok özel sorulmuş sorular ama tüm cevaplarım doğrudur şüpheniz olmasın:)
En son ...(yaptığın)
1. En son aldığınız besin nedir? Portakal.
2. En son kimi aradınız ? İclal’i .Yeni bir gezi programı oluşturdum da:)
3. Son mesajınız? Hatırlamıyorum. Sanırım Ramazan bayramı tebriğidir:) Msj ile iletişim bana göre değil:)
4. Dinlediğiniz son şarkı ? “Mazi Kalbimde bir yaradır”Malum bloğumu açınca o çıkıyor:).
5. En son ne zaman ağladınız ? Yetim buluşması gecesinde. Hayret yaw bayağ olmuş. Büyüyorum galiba:)
Hayatınızda hiç ... ?
6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? Bir kez bile çıkmadım:).
7. Hic aldatıldınız mı ? Sanmam:)
8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? Hayır.
9. Özel birini kaybettiniz mi ? Hayır.
10. Depresyona girdiniz mi ? Girmem mi:) Çokkk:)
11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? Hayır
13 Favori renginiz... Beyaz
BU YIL HİÇ ... ? : (2009)
15. Yeni arkadaş edindin mi ? Hayır:) Bütün arkadaşlarım eski.
16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? Olsa ederdim:)
17. Ağlayana kadar güldün mü ? Evet, çok hem de:)
18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? Hayır
20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı?Malesef:)
21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? Yanak yanağa ise öpüştüm:)
22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? Kesinlikle hepsini
23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ?En az 3,en fazla 5:)
24. Evcil hayvanın var mı ? Var bir kaplumbağa, adı Armut:)
25. Adını değiştirmek ister misin ? Hayır
26. Son doğum gününde ne yaptın ? Ramazan’da idi arkadaşlarımı iftara çağırdım birlikte kutladık.
27. Bugün kaçta kalktın ? Tam 08,17 . İş yerimden uyandırılıyorum da her zabah:) Telefona bakıp net yazdım:)
28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? WC ye taşınıyordum:) Söylemesi ayıp üşütmüşüm de:)
29. 4 Gözle beklediğin birşeyi adlandır ? Koca:)
30. Anneni en son ne zaman gördün?Dün gece.
31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? Çok şey var ama en önemlisi ilk evliliğimi yok ederdim.
32. Şuanda ne dinliyorsun ? Hiçbir şey, ortam çok sessiz.
33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? Maalesef, Tom Cruise çok aradı ama cvp vermedim:)
34. Şuanda sinirlerini ne bozuyor ? İş yerimdeki biri:)
35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? Gazeteler
36. Gerçek adın ne ? Gizemli biriyim ben söyleyemem:)
37. Lakapların ? Sarı köpek, edebiyatçı, sakar
38. İlişki durumun ? Bekar:)
39. Burcun ? Başak.
40. Erkek misin kadın mısın ? Bayan:).
41. İlk okulun ? Artık yok, ilköğretim okulu oldu:)
42. Orta okulun ? Olmadı:)
43. Lise ? Onun da yerinde yeller esiyorJ Mekan değiştirdi.
44. Saç rengin ? Çocukken sapsarı,büyüyünce açık kumral, umarım beyaz olmaz:)
45. Saçın uzun mu kısa mı ? Uzun.
46. Boyun ? OrtaJ Kısa da denebilir:).
47. Birine vuruldun mu ? Vurulsam yaşamazdım ki:) Ay iğrenç bir espri idi kabul:)
48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ?Hemen hemen her şeyi. Ama en çok saçlarımı.
49. Piercings ? Yok.
50. Dövme ? Yok.
51. Sağ mı sol mu ? Hiçbiri:)
İLKLER :
52. İlk yaralanman ? Benim hatırladığım 5 bardak çay dökülmüştü. Ama her gün yaralanırdım çocukken:)
53. ilk piercing ? Yok ki.
54. İlk en iyi arkadaşın ? İlkokuldaki Esra. Büyüyünce görüşemedik ama.
55. İlk spor aktiviten? Koşu:)
56. İlk tatilin ? Antalya
58. İlk spor ayakkabın ? Hatırlamıyorum
ŞUANDA:
59. Yediğin şey ? Orucum şu an.
60. İçtiğin şey ? Orucum dedim ya
61. Birazdan ... ? Oruç açacağım:)
62. Dinlediğin şey ? İş arkadaşım Aylin’in muhabbeti:D
63. Beklediğin şey ? Ezanın okunması ve bir sigara yakmak:)
GELECEĞİN:
64. Çocuk istiyor musun ? İstemem mi:)
65. Evlenmek istiyor musun ? Sadece çocuk için:)
66. Kariyer ? Fena olmaz:)
HANGISI DAHA İYİ :67. Dudaklar mı gözler mi ? Dudaklar
68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? Kesinlikle ikisi birden:)
69. Kısa mı uzun mu ? Ortası
70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? Büyük.
71. Romantik mi doğal mı ? Doğal
72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? Karın tabiî ki. .73. Sakin mi sesli mi? Sakin (da bu hangi anlamda soruldu onu anlamadım:))
74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? İkisi de…
HAYATINDA HİÇ...
76. Tanımadığın birini öptün mü ? Hayır.
77. Sert bi' likör içtin mi? Sadece çocukken likörlü çikolata yemişim:)
78.Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ?Güneş gözlüğümü çok kaybettim.
79. İlk çıkmadan seviştin mi : ? Çüşünüz :)
80. Birinin kalbini kırdın mı ? Kesinlikle evet
81. Senin kalbin kırıldı mı ? Çokkkk:)
82. Tutuklandın mı ? Hayır
83. Birini geri çevirdin mi ? Evet:)
84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? Çokkk…
85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? Kesin kandırılmışımdır ama hatırlamıyorum
İNANIR MISIN ? :
86. Kendine ? Evet
87. Mucizelere ? Evet
88. İlk görüşte aşka ? Hayır
89. Cennete ? Evet
90. Noel baba? Hayır.
91. İlk çıkmada öpüşmeye ? Bana ters:)
92. Meleklere ? İnanırım.
DOĞRU CEVAPLA :
94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? Ay anam hiç çıkmadım diyorum yaw:)
95. Bugün şarkı söyledin mi ? Hayır,dün akşam söylemiştim:)
96. Birini kandırdın mı ? Hayır
97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? Çocukluğuma
98. Geçen yıllardan bir günü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? 16/03/2003 evlendiğim gün
100. Bunu yollayacak mısın ? Hayır. Kimse pasladığım mimleri kaale almıyor ki:) ama alan varsa cevaplayabilir.

Hiç yorum yok: