1 Aralık 2009 Salı

Bayram haftasında...

Merhaba, hepinizin geçmiş bayramı mubarek olsun. Allah yeni bayramlara erişmemizi nasip etsin...
Bayramın birinci günü her zamanki gibi bitiremediğimiz işleri tamamladık evde Saliha ile söylene söylene:) Bizim temizliğimiz hiç bitmez nedense . Akşam üstü "ilk gün kurban telaşı ile kimse gelmez" diye Yıldız halama gittik. Kuzenlerimin ısrarlarına dayanamayıp o gece orada kaldık . Daha doğrusu kalabalık olunca yarımız halamda ,yarımız hala kızı Meral ablamda kaldık. Biz Meral abla tayfasında olunca Saliha,Nigar ablam ve ben sabaha kadar muhabbet ederek geçirdik geceyi. Annem bağımlılığına tam gaz devam ediyor. Durakta,otobüste ve gittiğimiz yerlerde oyun oynamaya devam:) Kuzenlerimiz çok üzüldü haline annemin:) “Üstüne gitmeyin” diye bizi tembihlemeyi de ihmal etmediler:).
Ertesi gün kahvaltıdan sonra eve geldik. Nilü’ler bize geldi. Mustafa ağabeyim uğradı.Ülkü,Gülay ,Rukiş ve çocukları geldi sonra. En son Adem amcamlar,Yasin’ler ve Arzu ablamlar geldi bayramlaşmaya. Saliha yine firar olunca sofrayı kurup,kaldırmak her zamanki gibi bana düştü:) O gece Arzu ablam,Erim ve Sevde ileYasin’ler de kaldık. Muhabbet ederek geçirdik geceyi.
Ertesi sabah sözleştiğimiz gibi Elmas,Deniz,Saliha,Arzu ablam,Ertan ve Ata ile Garipçe köyüne kahvaltıya gittik. Şiddetli yağmur sonrası açan güneş ile neşemiz de açtı:) Elmas’lar yeni bir mekan keşfetmiş. Zaten bütün mekan keşiflerini Elmas yapar, biz hazıra konarız:) Mekanın adı Kaşı Kumluk. Web adresini de vereyim http://www.kasikumluk.com/ . Kahvaltı çeşitleri çok zengin ve güzel. Mıhlamasını beğendim. Kuzinede patates yaptılar bize, ekmek kızarttılar. Çalışanları da çok ilgili sağolsunlar. Memnun kaldım , tavsiye ederim:) Uzun süren kahvaltının ardından Rumeli fenerini, kaleyi ve sahil kenarını gezdik güle , oynaya. Akşam üstü eve döndüğümüzde Nilü’nün çocukları bize bırakmış olduğunu gördük. Hem çocuklara değişiklik olsun hem de bayramlaşalım diye onları alıp Nugül ‘e gittik Aysel ve Birsen ile sözleşip. Fakat Nurgül’ün misafirleri vardı çok kalabalık. Biz de fazla durmayıp hepbirlikte Serpil’e gittik bu kez:) Serpil’lerde de misafir olunca başka kapılar aradık ki bulamadık:) Nilü’ler bizi yoldan alınca ona gitmeye karar verdik sonunda Aysel,Saliha ve ben:)
O geceyi orada geçirdik. Sabah kahvaltısını Alperen beyimiz hazırlamış. “Kahvaltı yapmak isteyen parmak kaldırsın” diye uyandırdı bizi:) Ciddi ciddi hazırlamıştı sofrayı, sandalyeyi koyup tabakları bile dolaptan almış. Annesinin sofra düzenini de kapmış, kaşıklar çatallar da yerindeydi:) Şok oldum ben tabi. Annesinin de ilaveleri ile güzel bir kahvaltı yaptık birlikte. Alperen parayı erken öğrendi maalesef. Bayramda kimin elini öpse para istiyor ve alınca “artık zengin oldum” diyor:) Nilü ile eniştem utancından yerin dibine giriyorlar. Ömer’den böyle şeyler hiç görmedik ya çok üzülüyorlar. Tembihliyorlar sürekli ama nafile:) Alperen bu , Salih dayısına çekmiş bir çocuk işte. Öğleden sonra eve gelip dün bir daha da çıkmadım. Bir güzel dinlendim evde.
Arefe günü yarım gün çalışıp, öğleden sonra Rukiye ve annemle annemlerin mevlidine katıldık. O gün oruçtum iftarı Rukiş ile Elmas’da açtık. Oradan ben Cemal Reşit Rey’e gidip bu hafta gideceğim konser biletlerini aldım. Biletix'den bilet almayacağım artık çok fazla hizmet bedeli kesiyorlar:)
Çarşamba günü önce Fatma’ya uğradım,sonra annemin hala kızı Durdu ablaya.
Salı günü de Elmas’lardaydık Deniz,Hanife,kızkardeşi,Aysel ve Zehra ile. O gece Aysel bizde kaldı.
Pazatesi günü evdeydim:)
Bir haftamın özeti bu kez biraz daha uzun oldu. Malum araya bayram tatili girince:)…
Her günümüz bayram günleri gibi sevdiklerimizle geçsin inş…