10 Aralık 2009 Perşembe

Bitmiştir! :)

Merhaba, Show TV’deki Yemekteyiz programını uzun zamandır saçma-sapan olduğu için izlemiyordum:) Fakat bu hafta Antalya’da olunca hadi dedim memleketimi izleyeyim, tabi ki gece verilen tekrarından:) Bu arada Antalyamızı kötü temsil eden yarışmacıları esefle kınıyorum:)Hepsi birbirinden cadı, ki bizde cadılık ne gezer:)Programı izlerken Salih engeline takılıyordum her gece:) Salih’in yattığı odada olunca TV ,kapatıp uyuyacağını söylüyordu. Dün gece bir yöntem buldum :) Saliha’yı karşısına oturtturdum:) Saliha onu ordan buradan havadis,dedikodu gibi şeyler anlatarak oyaladı ben TV’yi izledim:) Saliha tam susuyor çocuk televizyonu kapatmaya kalkıyor. “Saliha, durma konuş” diye uyarıyorum, başka bir şey anlatmaya başlıyor:) “Abla ben bu çocukla hiç bu kadar uzun konuşmamıştım “ dese de bana bu iyiliği yaptığı için Saliha’ya minnettarım:) Sonunda lafları Saliha’nın tanıdığı hemşehrimiz bir kıza döndü geldi. Kızı, Salih çok beğeniyor :) Bu kez Saliha onun hakkında bir şeyler anlatmaya başladı:)Salih, “abla var ya siz benim hakkımda konuşmasanız ben o kızı kesin ayarlarım” dedi durdu:) Onun hakkında pis-mis diyoruz ya:) Laf arasında kızın bizim köylü sevmediğimiz bir çocukla daha önce çıktığını duyunca Salih koptu:) Abla dedi o kıza hakkımda istediğini diyebilirsin hatta k….nı yıkamıyor bile diyebilirsin:) Bitmiştir!:)))

Hiç yorum yok: