16 Aralık 2009 Çarşamba

Günah almışım:)

Merhaba, dün Mustafa Keser'in günahını almışım. Allah'ım beni affetsin:) Dün gece yattıktan sonra Saliha "abla sen neden Arap Şükrü'ye kızdın ki, sevmiyor musun" deyince, Arap Şükrü yerine Mustafa Keser'e boşuna kızdığımı anladım:) Arap Şükrü kim bilmiyorum ama bundan sonra da bilmek istemediğimden eminim:) "O iğrenç şarkıyı Arap Şükrü mü söylüyordu, ben de bloğuma Mustafa Keser yazmıştım" dediğimde ise "abla iyi ki en yoğun günündü iş yerinde, bloğuna bile yazabilmişsin" dedi Saliş Hanım:) Dün cidden iş hayatımdaki en yoğun günü yaşadım. Hem iş arkadaşım rahatsızdı gelemedi, hem de işler çok yoğundu. Böyle olunca cidden yorucu bir gün geçirip, Saliha'ya yakınmıştım. Ama bu detayı atlamayacağını düşünemedim:) Allah'tan Saliha'nın dün insanlığı üzerindeydi:) Bloğumu mu okudu ne:) "İstersen 2 sayfa kitap okuyabilirsin" dedi aniden. Ben sevinçle ışığı açıp kitabımı aldım elime, baktım ses etmiyor okudukça okudum:) "Abla kaç sayfa kaldı" diye her soruşunda "1,5,1,yarım" gibi farklı cevaplar verdiğimde " hmmmm" demekle yetindi:)) Ben de iyiliğini suistimal etmemek adına(!) 1 üniteyi tamamlayınca ışığı söndürdüm:)))) İyisine "iyi" demeyi de bilirim vesselam:) Sevgiyle...

Hiç yorum yok: