3 Aralık 2009 Perşembe

Annem bu hafta yeminli:)))

Merhaba, annemin cep telefonundaki oyunun bağımlısı olduğundan bahsetmiştim. İşte bu bağımlılık onu sonunda hastaneye düşürdü. Salı günü çok şiddetli baş ağrısı çekince hastaneye zor atmış kendini. Hastanede serum vermişler, müşahedeye almışlar. Sonra yanına babam, Medişko ve Yılmaz ağabey gitmiş. Sonra da eve gelmişler. Bizim haberimiz olmadı. Tesadüf kuzenim Ayşe aramış annemi , ondan öğrendim. bize demiyor ama ona itiraf etmiş telefonda "oyundan oldu, gece gündüz uykusuz kaldım da" demiş:))
Ve "bir musibet, bin nasihatten iyidir" diyen atalarımız yine haklı çıktı:) Annem rahatsızlanınca bir hafta oyun oynamamaya yemin etmiş:) Şimdi gözümüz kulağımız annemde :) Çünkü bir bağımlı olarak kriz geçirmesinden endişe ediyoruz:))) Bi hafta dolunca ve tekrar oyuna başlarsa ne yapacağımızı da kara kara düşünüyoruz:)). Artık tüm sülale annemin bağımlı olduğunu öğrendi:)) Bayramda otobüs durağında, otobüste ve gittiğimiz yerlerde elinden telefonunu düşürmeyince herkes anladı :))) "Vah yenge bir psikoloğa görün" diyen ve durumunu vahim gören yeğenlerine bile aldırmadan "saçma sapan konuşmayın ben zekamı test ediyorum" deyip pişkin pişkin oyununa devam etti çünkü:)) Bakalım bundan sonraki gelişmeler ne yönde olacak. Anatem açmakta kararlıyız, hem Amatem'in de yükünü hafifletmiş oluruz:)))) Sevgiler...

Hiç yorum yok: