30 Aralık 2009 Çarşamba

Merhaba, yazmayalı epey oldu di mi:) Gündemim öyle yoğundu ki, yazmak zoruma gitti:) Ama yazmadan,atlayıp geçemem de biliyorsunuz, günlüğümün haklarına saygı duyuyorum:))) Günlüğümün hakkı, her günümden haberdar olmak:)))

Cumartesi günü lise arkadaşlarım Ayşe, Sibel, Hülya , Saliha ile birlikte Kübra'da buluştuk. Kübra'nın kızı Hüsna'nın doğum günü idi o gün ; ama anladım ki doğum günü bahane, maksat birlikte olmakmış:) Hüsna'nın yüzünü pasta keserken gördük, bizden başka kimseyi de çağırmamış, bu kız bizi görmek istemiş de doğum günü yapmış gibime geldi:) Bu arada 18 Mayıs da Saliha 'nın doğum günüymüş, o gün Saliha'yı da kutladık. Aynı pastaya iki ayrı yazı yazdırıp, akıllı Kübra bir taşla iki kuş vurmuş:) İkiniz de iyi ki doğdunuz kızlar... Canım Kübracığım bizler için bir sürü mamalar hazırlamış, böreğini çok meth ederlerdi ki, haklılarmış, çok lezzetli idi ellerine sağlık.

Arkadaşlarım beni durgun bulsalar da ben onları görmekten ve birlikte vakit geçirmekten çok keyif duydum. Haftaya da İzmit' e Özgeciğim'e gideceğiz inş. Bu arada Hülya'nın eşi almaya geleceğinden bizi, eşinin gelme saatine kadar Feshane'ye gittik, Sibel, Hülya, Kübra, çocukları ve ben. Oradan da çok keyif aldım, çocukların eğlediğini görmek çok hoş.

Hiç yorum yok: