21 Aralık 2009 Pazartesi

Paranoyaklığa bir örnek:))

Merhaba, güzel bir hafta olur inş. bugün başladığımız hafta. Amin...
Geçenlerde Saliha'ya annemin teyzesinin torunundan bir mesaj gelmiş. Saliha iş yerinde nete giremediğinden bir arkadaşının evinde facebooka göz gezdirip, hemen kaparken görmüş mesajı ama cvp verecek kadar uzun kalamamış nette. Daha sonra Nilü'deyken açtığında aynı kişiden 2. bir mesajın geldiğini görüp, okuduğunda şok olmuş:) Kahkahalar havada uçuşmuş tabi:) Bana anlattığında ben de çok eğlendim ve bana kopyalamasını istedim ki sizlerle de paylaşayım:) Dünyanın ne çok paranoyak insan ile dolu olduğunu hatırlatan bu trajikomik mesajlar şöyle:)
1. mesaj: "merhaba, hanımefendi sizi tesadüfen gördüm facebookta salih adında bir arkadaşa bakıyordum bütün salihleri tarıyordum birden sizin bu resminiz çıktı ekrana, ve anneme dedimki bu sizin akrabanız değilmi ya dedim, annemde baktı evet bu ayşe ablanın kızı dedi, ben gülbaharın oğluyum, annen anneni tanır sende tanırsın herhalde,,, akrabalık varmış aramızda annem öyle söylüyor,,annem selam söyle dedi,, o yüzden bu vesileylede selam yollamış oldu,,, annemin çok çok selamı var, iyi günlerrr...."
2. mesaj:sen ne kadar anlayışsız dengesiz ahmak terbiyesiz biriymişsin yaaaa, kadıncaz size slm yolluyor ALLAH ın selamıdır bu, sen utanmıyormusun, ayıp ayıp, sen ne sandın hani sana iş olucam öyle bişiymi sandın bu mümkünmü sence, benim işim gücüm yok sana yazılacam öylemi, sen benim klasımda birimisin ilk başta onu araştır tamammı, ben bir insanın saçının telini sayaqmayacağı kadar bayan arkadaşla çıkmışım, sen ilk başta aynayla yüzleş ondan sonra ne düşünüyorsan düşün,,,, biz TRABZON luyuz başkasına benzemeyiz,,,,, Annem dedi bu bizim akrabamız yoksa benim seninle ne işim olurrr yaaaa sen kiiiiiiim ben kim, kusura bakma sinirlendim çünkü,,, sizin gibi akrabada olmaz olsun,,,, senin suratın zübeyde ablanın çocukları varya engin ile ali aynı ona benziyor onlar benim çocukluk arkadaşlarım aynı mahallede büyüdük, ali benden ufaktır da engin akranım gerçi enginde benden büyük ve senin sıfatın aynı tıpatıp ona benziyor şans eseri salih diye bir arkadaşa bakıyordum sen çıktın kuran çarptınki bende anneme dedimki ya bu senin akraban değilmi dedim oda evet ayşe ablanın kızı dedi slm yolla dedi yoksa benim işim gücüm yok bilinçli bi şekilde sana selam vericem hay ALLAH ım yaaaa, çok terbiyesiz birisin, sizin gibi akraba da olmaz olsun, bana karşılık marşılık yazma kaybol,, kesinlikle yazı yazma sakınj sakın haaaaa, kaybolllll--------------------

Benim yorumum: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2 yorum:

Hamiyet dedi ki...

Oh be sonunda şekey taşınıyorsun valla çok sevindim. Hoş geldin akide şekeyiii :)

çatı katı dedi ki...

hahahahahah gerçek mi bu yahu :) ama fena dellenmiş mesaja cevap gelmedi diye :) çok güldüm var mı böyle insanlar cidden :))