8 Aralık 2009 Salı

Günlerde...

Merhaba, kış mevsiminin iyiden iyiye kendini hissettirmeye başladığı şu günlerde, hava ne kadar soğuk olursa olsun, yüreğimiz hep sıcacık kalsın inşallah. Amin...
Kendim dua eder, kendim "amin"derim ben böyle:) Seviyorum dua etmeyi ne yapayım , güç veriyor bana. Gölgelerin gücü adına ben She-raaaaa:)) Saçmaladım farkındayım:) Neyse daha fazla cıvıtmadan günlerime geçeyim ben:)
Dün akşam evdeydim. Yani Yeliz'e girip çıkmalarımı saymadığımdan evdeydim diyorum:)
Cumartesi günü halamın oğlu Ramazan ağabeyime hastane ziyaretine gittim Kadıköy'e. Oradan da kuzen Musti'nin kızı Asya'yı görmeye Üsküdar'a geçtik. Ramazan ağabeyime acil şifalar diliyorum Allah'tan. Minik Asyamız çok baldı maşallah. Nilü, Dilek, Ayşe halam, Şazo, Hatice yengem ve annem de Beri'lerdeydi. Oradan da eve gelip, unuttuğum biletleri alıp annem ile konsere gittik gönüllerimize ziyafet çekmek için:)
O gece Antalya'dan gelen teyzem ve eniştemi görmek için Zeynep ve Ülkü ile ben de teyzemlere gittim. Teyzem benim yanımda konuşmamaya özen gösteriyor faceboka yazarım korkusuyla:)) Kaç kez söyledim ama faceye değil de bloğuma yazdığımı, anlatamadım ona:)) "Ele güne karşı rezil ediyorsun beni" deyip duruyor:) Anlayacağınız bu kez pek malzeme çıkmadı teyzemden:) Ertesi günü bayramda burada olmadığı için doğum gününü kutlayamadığımız İsmi'ye sürpriz doğum günü yaptık. Ülkü, Rukiş, Zeynep, Saliş, Gülay, Deniz, Elmas, Nurcan, Duranay, Özgül ve Zeynep ile birlikte. Kızkardeşi Şeyma, İsmi'ye kendi arkadaşlarının geleceğini söylemiş hazırlık yaparken . İsmi doğum günü geçtiğinden dolayı aklına bile gelmemiş. Evlerinin yakınında toplandık, pastamızı apartmanlarında açtık. Mumları da yakınca "iyi ki doğdun İsmiii" diye bağırıp kapısına geldik:) Cidden çok şaşırdı, çok da sevindi sanırım:) Bütün gün şaşkın yüz ifadesi yüzünden eksik olmadı:) Şapşaloz seni:) Nice senelere şekerciğim , hep huzurlu ol inş...

Hiç yorum yok: