24 Aralık 2007 Pazartesi

Gene gel tatil:)

Merhaba,bir kurban bayramını ve 4 günlük kısa L süren tatilimi geride bıraktım; ve yeni bir haftaya başladım. Herkese ve kendime iyi haftalar diliyorum.Çabuk gel Cuma günüJ

Ay benim bu işimi sevmeme durumum ne olacak yaaaa. Hakkaten Pazartesi benim için bir sendromJ Aman nankörlük etmeyeyim gene de Allah işimi eksik etmesinJ

Ama haksız da sayılmam tatil sarhoşluğunu üstümden atmadan ,işlerle boğuşuyorum. Hep böyle oluyor ;alışma süreci tanımıyor müşterilerim bana,her tatil ertesi işlerim çok oluyorL

Benim bayramım pek bayram gibi geçmedi bu kez. Kızkardeşim,Deniz ve Derya ile Arefe günü akşamı yola çıkıp ,dün akşam döndük .Spa tatili yaptık bir neviJ Dolayısı ile herkesle ya mesajla ya da telefonla bayramlaştım.Kurbanımı da bağış yaptım Allah kabul etsin.

Benim tatil anlayışım sanırım yorulmak,bu tatilde ise dinlendiğim için biraz tuhaf geldi banaJ Her gün masaj ,çamur,jakuzi,hamam,sauna ;akşamları konser vardı . Aslında dolu doluydu ama ilk kez bayramımı ailemden uzakta geçirdiğimden midir nedir, bana durgun geldi nesense. Deniz kenarında yürüyüş yaptım,çimlerin üstünde de denizi seyrettim . Yedim,içtim ,eğlendim anlıcağınızJ. Allah tekrarını nasip etsinJ

Bu vesile ile herkesin geçmiş Kurban bayramını kutluyor,nice bayramlara erişmeyi temenni ediyorum.

Hiç yorum yok: