1 Kasım 2010 Pazartesi

Pes doğrusu:)

Merhaba günlükcağazım. Seni ihmal ettiğimi düşünmeni istemediğim için biriken günlerimi tek tek anlatacağım şimdi sana:) "Hiç öyle bir şey düşünmüyorum,gerek yok,cidden" dediğini duymamazlıktan gelerek hem de:)...

Dün sabah Saliha Hanım'ın nadiren rastladığımız iyi sıhhatte olsunlar anlarına denk gelip, onun hazırladığı kahvaltı ile Pazar kahvaltımızı ettik hepbirlikte. Daha sonra annemin kuzeni Durdu ablalara oturmaya gittik. Akşam da annem,teyzoş,Ülkü ve Eyüp ile birlikte "Gözyaşı Geceleri" adlı programın 'İkilem' konulu gösterisini izledik.

Cumartesi sabahı kahvaltıyı Rukiş'de yapıp,ardından da yeni aldığı evine taşınmadan önce ev toplamasına yardım ettim. En sevdiğim ev işlerindendir toplama ve yerleştirme bu sebepten zevkle arkadaşıma yardım ettim. İnş. Allah borcundan kurtarır canım arkadaşım,kolaylıklar diliyorum sana. Akşam üzeri İcloş ile Cevahir Sahnesinde buluşup 'Beğendiğiniz Gibi' adlı Shakespeare'nin ünlü komedyasını seyrettik . Ardından da bize gelip o gün bizde olan Nlü'lere yetiştik. Yeğenlerimi sevdim bir güzel. Özlüyorum veledleri,zira okul mevsiminde çok sık göremiyoruz. Eniştem 11 yıl sonra ablamdan şikayet etmeye başladı "Tatlı yapmıyor, sadece misafir geldiğinde yapıyor"diye:) Saliha da "Ablamın yuvasını kurtarmamız lazım her gün 1 kg. tatlı yollayalım evlerine" dedi,biz koptuk:)))))) O gece daimi misafirimiz teyzoş ve kendini evimizin kızı zanneden İcloş bizde kaldı:)) O gece saatler de kış saat uygulamasına göre 1 saat geri alındı. Bu konudaki "Bizim dengemizi bozmayın" adlı Gökhan Özcan'ın yazısını 'Alıntılarım' kategorisinden okuyabilirsiniz.

Cuma günü 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı idi ve resmi tatildi. Bu vesile ile Cumhuriyetimizin 87. yılı kutlu olsun. O gün bizde canım arkadaşım Fatma ve kızı Rana ile Durdu abla ve kızı Nesli vardı . Güzel vakit geçirdik. Akşam da kuzen cin Ali, teyzoşu görmeye geldi. Bir de Elmas bizdeydi:)

Perşembe günü İcloş ile sözleştiğimiz üzere "Kendi kendine konuşmaktır aşk" adlı tiyatro eserini izlemek için ben Cevahir Sahnesi'ne gittim ki 2. kez aynı hatayı yapıp yanlış sahneye gitmişim:))10 dk. kala İcloş ile telefonlaştığımızda onun Küçük Sahne'de olduğunu öğrenince ikimiz de yıkıldık. Geçen sefer yetişebilmiştim ama bu kez imkan yoktu:) O gün Serpil'in annesine Serpil'i ve yeni doğan bebesini görmeye gidecektik kızlarla . Çok kızdılar "Yine mi tiyatro bugün de gitmeyi ver" diye . Ben de bunun mümkün olmayacağını ve tiyatro çıkışı gideceğimi söyledim:) Gözleri göz değil ki arkadaş:) İstedikleri, ben istemeden oldu ve Serpil'lere erkenden gittim:) İclal benim pişkinliğimi görünce "Ben yapsam aynı şeyi iki kez neler yaparsın" dediğinde "Kes sesini beni Cevahir'deki oyuna alacaktı adamlar 'boşuna yorulmuş olma' diye, ben sensiz izlemedim" deyince İclal hayrete gark oldu:)))) Bir de biletimizi başkası izlesin diye verip parasını almamış ki ona çok kızıp "Ben hayatta vermem ,parasını neden almıyorsun" dedim ki İclal dicek söz bulamadı:))))) Ya şaka bir yana İclal duymasın ama mal mıyım ben arkadaşlar böyle bir hatayı nasıl yaparım:) Kendime çok kızdım o güni İclal'e farkettirmesem de:) Gitti canım oyun yaw. Serpil'lerde Müc,Nurgül,Birsen ve Saliş'de vardı. Bebeği Yağmur çok bal maşallah. İnşallah hayırlı bir evlat yetiştirme gayreti içinde olursun arkadaşım, inş.evladın hayırlı olur. O gün de İcloş bizde kaldı teyzoş zaten bizdeydi:)

Çarşamba günü teyzoş ameliyat oldu elinden. Ertesi gün de çıktı zaten,çok önemli bir ameliyat değildi şükür. Tetikçi hastalığıymış:)Kadın gizli gizli eniştemi öldürmek için talim mi yapıyor aceba diye de aklıma gelmedi değil:)))Kuzen Engin ve eşi Sevinç hastane ziyareti sonrası yağmur yüzünden felç olan İst trafiğinde evlerine gidemeyince bana gelmişler. İş yerinde epey oturduktan sonra birlikte, evde de epey oturmak zorunda kaldılar yağmurun şiddetini yavaşlatmadığından dolayı:) İyi oldu yaa mesafeden çok görüşemiyoruz normalde,teyzoş sayesinde onları sık görmek çok güzel. Hele Yiğit'in bana alışıp,teyze demesi yok mu harika bir şey:) Sizi seviyorum canım kuzenlerim,iyi ki varsınız...

Salı günü teyzoş hastaneye yattı.

Pazartesi günü evdeydim, sanırım:)Aaa hatırladım Emas bizdeydi.

Pazar günü kuzen Ayşe,Meral ablam ,teyzoş ile kahvaltı yapıp ardından da Şazo'ya gittik oturmaya . Nilü de geldi güzel muhabbetli,dedikodulu(!) saatler geçirdik:) Sonra da kuzen Ülkü'ye gidip teyzoş ile okey oynadık:)

Cumartesi günü ağır misafirlerimiz vardı. Tüm gün temizlik yapıp akşam da babamın umre hocası,eşi ve diğer hocası ile kuzen Ayşe,İsmail,Meral abla,Savaş,Hasan eniştem ve Ayşe halam misafirimizdi. Babam çok heyecanlıydı , biz de en güzel şeklde özel konuklarımızı zevkle ağırladık. Hatta gündüz uğrayan Birsen çok içerledi dolma sardığımızı görünce:) Nadiren yapılan bir eylemdir de dolma sarmak bizim evde:)

Cuma günü evdeydim:)

Çarşamba ,Perşembe günü ne yaptığımı hatırlamıyorum, ay yeter yaaa:) Sana hak verdm günlükcağazım benden bile pesss:) Kalın sağlıcakla,sevgiyle...

Hiç yorum yok: