3 Ocak 2008 Perşembe

Yeni yılın ilk yazısı,boş yazısı:)...

Merhaba, yeni yılda ilk yazımı yazıyorum:) Ama ne yazacağımı bilmiyorum:)Sadece yeni yılda bir yazım olsun istedim de:)

1 Ocakta tatildim . Yeni yılın en sevdiğim yanı ilk gününün tatil olması :) O gün geç kalktım ,oyalandım keyifle sonra sıkılıp dışarı çıktım Nurgül'e uğrayıp anneme geçtim; malum annem ayağından rahatsız:( Dün doktora gitti ,ödem oluştuğu için emarı çekmemiş, 15 gün istirahat vermiş ve bazı ilaçlar... Bundan sonra evde daha çok vakit geçirim sanırım , "geçmiş olsun" demeye gelenimiz gidenimiz de çok olur.Zaten gelenin gitmemesi korkunç bir durum olsa gerek:)

Dün akşam halamlar geldi bile. Baş ağrısı ile gitmiştim eve ama mecbur olunca öyle bir canlanıyor ki insan misafir sofrasını bi güzel donattım:) İsteyince oluyormuş:) Zorla da istenebiliyormuş:)

Bol muhabbetli,dizisiz bir akşam geçirdik:) Akraba ziyareti bunun için sünnet olsagerek mutluluk veriyor insana.

Tabi bir yanım dizilerde olsa da ertesi gün kaybettiğim bir şeyin olmadığını anlayınca, dizi seyrederken boşa geçirdiğim saatlere hayıflanıyorum:) Bu hayıflanma bugünki dizi saatine kadar sürer:) tabi misafir gelmezse:)

Ay utanıyorum bu dizi seyretme zaafımı yazarken güldüğüme bakmayın. Bir an evvel kendimi toparlayıp, dizilere yenik düşmemeliyim. Zira vaktin hesabı zor...

Hepimiz için, vaktimizi en hayırlı şekilde doldurabilecek aklı ve iradeyi diliyorum Yüce Allah'tan...

Amin...

Hiç yorum yok: