28 Ocak 2008 Pazartesi

Biriken günlerde...

Merhaba, uzun zamandır yazmayı atladığım olayları yazayım blokcuğuma :) herkese huzurlu ve sağlıklı bir hafta dileyerek...

Çarş. günü her zamanki gibi Elmas ,Ayşe yi de alarak bize geldi, dizi izlemeye:) Fakat bu kez antenin azizliğine uğradık; bir diziyi zor seyredip muhabbet ettik:) Muhabbetin konusu bilimseldi:) sınırlarımızı çizmek ve korumak üzerine:)

Aynı günün gündüzü annemin günü vardı, akşam ablamlar kayınvalidesine geçti ki kısa da olsa yeğenlerimi görme şansım oldu:)

Perşembe günü Nurgülcüğüm çocukları ile bir kaç saatliğine uğradı bana ki evde kimse olmadığından bolca muhabbet ettik. Tabi yetmedi:( O akşam annemin ayağından emar çekilecekti ben Nurgül'ün sayesinde yırttım:) Saliha götürdü annemi hastahaneye:) Sürekli mesaj atıp taciz etmekten de geri kalmadı " sen rahat rahat otur" gibi:)... Aslında hastahaneden bir sürü malzeme ile döndü- güldürecek vakıalarla:)... Üzülecek haberler olmasın hiçbir zaman inş...

Cuma akşamı tiyatro dönüşü Arzu ablam ,Erdim abim, Erim ve Musti geldiler bize. Musti döndü diğerleri kaldı malesef:)))) Üçlü koltuğu neyseki kaptım da ,Saliş ikili koltukta epey zorlandı:) Eeee ne yapalım gülü seven dikenine katlanır:) Sabahına Salih döndü Balıkesirden ,yarı yıl tatiline girmiş beyimiz:) İnş. final sonuçları hayırlı gelir bu arada...

Cumartesi öğleden sonra Nilü ye Sacide , annesi Müzeyyen Teyze ve Zehra geldi çocukları ile...

Sacid benim yatılı okulda aynı sırayı, yanyana ranzaları paylaşarak okuduğum arkadaşım. Araya yıllar girse de, farklı meşakketler yoğunluklar yaşayıp çok nadir görüşebilsek de aynı o yıllardaki gibi samimi bir dostluğumuz var. Onu çok seviyorum. Dolayısı ile onu görmek bana çok iyi geldi. Sacid ile inanılmaz bir elektiriğimiz vardı. Birbirimizi çok iyi tamamlardık.Öyle ki bir anda o bir kılığa bürünür ben bir kılığa hiç hesapsız sanki kırk yıl düşünülerek hazırlanmış bir tiyatro oyunu sergilerdik, tabi ki doğaçlama idi. Onunla bu oyunlarımız çok meşhurdu ,öğretmenlerimiz odalarına çağırır, bize "hadi bizi eğlendirin "der, biz de anında bir şeyler bulup oynardık:) Ne günlerdi yaw:) Zehra da Nilü nün yatılı okul arkadaşı. Onlar kuzenler biz kardeş:) Aynı zamanda hemşehriyiz de. Bir sorun var Sacid'in çocuğu ergenliğe giriyormuş:) Bu büyük bir sorun benim için :))))) Aynı yaşıtız da:) Cmt. akşamı Nilüdeydim ,Saliş de geldi yeğenlerimizle saklambaş oynadık:)

Pazar günü de Ömerciğim kahvaltı hazırlamış beni de çağırdı sağolsun, akşam üstüne kadar oradaydım .Akşama Ferhancığım geldi anneme, oğlu Mehmet Selim ile birlikte. Eşli çalışıyordu amcacı ve kuzenleri almaya geldi onu.Birer kahve içtik hepbirlikte. Ferhancığım ile de uzun zamandır görüşememiştim .Gene evde kimse yoktu ve bol muhabbet ettik, doyamasak da...

Ferhancığımı görmek de bana çok iyi geldi. Seni çoks eviyorum Ferhan yaaa...

Dün bir özel gelişme oldu Miray ablam istendi, kuzen Musti nin kız arkadaşına görücülüğe gitti annem ve yengemler usulen:) İnşaallah hepsi çok ama çok mutlu olur.

Amma yazmışım yaw:) Ayrıntıyı seven bir başak burcu elemanı olduğum belli oluyor di mi:)

Farkettim de bol bol gülümsemişim gene bu yazımı yazarken :) Eee normal değil mi ,bol bol dostlarımla biraraya geldiğim bir hafta olmuş.Kısmetli bir hafta geçirmişim şükürler olsun...

Siz de, dostlarınız ile birlikte ve kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: