30 Ocak 2008 Çarşamba

Hamiyet Akan 'a...

Merhaba, her gün olduğu gibi bugün de bloğunu kontrol edip, yazına rastlayınca önce sevindim,sonra içeriği ile üzüldüm:(

Ben senin yazılarını yeni yeni okumaya başlamıştım, yeni bloğuna rastlamıştım; kısmetime sen ise yazmama kararı aldın:( Anlayamıyorum nedenini. Sorunların olabilir, hangimizin yok ki:( Bu bloğunu kapamak için nasıl bir mazeret teşkil edebilir? Elbette saygı duyuyorum ama gerçekten de üzülüyorum. Bir evvelki yazında "helal ettim" şiirini yayınlamıştın mesela. Ben o şiiri kaç arkadaşıma okuttum "ne güzel bunları diyebilmek dua edelim de biz de helal ettim diyebilelim yürekten" diye .

Sen gerçekten özel birisin, şu veda yazındaki önem dahi bunu ele veriyor.

Kalemi çok kuvvetli birinin yazmama kararı alması beni çok üzüyor:( İlla şiir, edebiyat yazman da gerekmiyor ki, derdini paylaş,hüznünü paylaş ama yaz... Ben seni okumayı seviyorum.Bencilce mi davranıyorum bilmiyorum ; fakat yazmanın sana da iyi geleceğini düşünüyorum:(

Sağlığın için, huzurun için ve yazman için her zaman duamda olacağını bilmeni isterim.

Sevgiyle ve bekleyişle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:sozverilmisasklara | Tarih: 2008-01-31 11:20:35
Konu: Merhaba

alışkanlıklardan vazgeçebilmek cidden çok zor oluyor... benimde hergün takip ettiğim bir arkadaşım var "birdemetmavi" geçen gün habersizce çekip gitti :( ben hersabah bi umut bakıyorum blona ama yok yok yokk! inş. en kısa zamanda gelir! senin arkadaşında :)
hoşçakal

Adsız dedi ki...

Yazan:asheke | Tarih: 2008-01-30 18:17:29
Konu: ..

İnsan birine baglanınca bırakmak zor oluyor di mi? İllaki birine baglanmak degil, birşeye bahlanmak .. Mesela bir blogcunun yazısına. İnşallah bırakmaz demekten başka birşey gelmiyor elimden ..

NOT: Gecen msnde konuşurklen baglantı gittii :(( Tekrar baglanamadım :( Kusura bakma ne olur ..