5 Ocak 2008 Cumartesi

Çok güzel bir günün ardından...

Merhaba, ne yazsam, nerden başlasam bilemiyorum. Güzel cümleler kurmam lazım çünkü bu yazımı okuyanların sayısı fazla olacak:) Bahsi geçen herkes okuyacak zira:)

Bugünkü yazımda, bugünden bahsedeceğim. Aslında haftasonu internete girmiyorum ; fakat bugünü pazartesiye bırakmak istemedim, ablamların evinden , bilgisayarlarında yazıyorum. Bunların bilgisayarları lap top ve ben kullanmakta zorlanıyorum bu arada:)

Evet bugün lise 1 ve 2.sınıfı bir arada okuduğum , bazılarını 10 kusur yıldır görmediğim arkadaşlarımla buluştuk.

Ev sahibimiz sevgili Ayşemizdi. Ayşe senden ummadığım bir performansla:) bizi öyle güzel ağırladın ki herkesten ve herşeyden önce sana teşekkür ederim. Ellerine ve yüreğine sağlık...

Darısı bir dahaki toplantı yerimiz olarak evini seçtiğimiz Kübra'nın başına:) Bugünden öyle memnun kaldım ki , sıra bana gelene dek bu görüşmelerimizi sürdürelim derim:)

Bugün, Sevin, Fatma, Zeynep, Özge, Kübra, Sibel, Hülya, Hülya'nın iki kızı ve Ayşe 'nin ablaları Emine ve Nesime ablalar da bizimleydi. Herkes aynı geldi bana , sanki onca yıl girmemiş araya, sanki sürekli hepsiyle görüşüyorum gibi hissettim. Böyle hissetmeme biraz da internet sebep oldu tabi; çünkü çoğu ile net aracılığı ile irtibat kuruyordum. Kurmadıklarımla da öyleydim. Öyle mutlu oldum ki bir çocuk gibi şımarıklığım üstümdeydi. Çocuk benzetmesini normalde hanım hanımcık bir hanım(!) olduğuma vurgu yapmak için kullandım arkadaşlar:))

Özgeciğim bu buluşmaya taaa İzmit'ten geldi hem de kendi kullandığı arabayla. Canım en külfetli geliş onunkiydi ona ayrıca teşekkür ederim. Kar kış demeden katıldığı için...

Fatmacığım da ABD den geldi ama ona teşekkür etmeme gerek yok o zaten Türkiye deydi ; yıllık izinlerini kullanmak için:))) Aaa pardon ona teşekkür etmem gerektiğini hatırladım :) ısmarladığım çikulataları getirmiş sağolsun:) Pek beğenmesem de olsun , sağolsun:) Benim istediklerim meğer Alaman çikulatasıymış:) beğenmesem de hatrı kırılmasın diye 5-10 tanecik yedim:) Kübracığım ben seni bugün bloğuma yazıcam diye tehdit etmiştim bi konuda ama hatırlayamıyorum yaaaa. Yazmayım diye okudun üfledin mi ne:) hatırlarsan söyle eklerim .

Herkesin farklı hikayesi, farklı hayatları var. Çoğu evlenmiş konu genelde çocuklar ve eşler olunca bekar arkadaşlar epey sıkıldı:) Ben dedim "etmeyin eylemeyin aç var tok var arkadaşlar" diye ama dinletemedim ki:) Sevin hala okuyo:) insan zeki olunca okur durur böyle :) Bu arada hala bekar, çok hanım,zeki ve kültürlü bir arkadaşımızdır. Ayşeciğim yeni evli,Kübracığım'ın iki çocuğu var ama onca ısrarıma rağmen getirmemiş:) Hülyacığım maşallah üç evlat sahibi ama hiç mi hiç değişmemiş. Zeynep bekar kurslara gidiyor bi sürü:) Özge nin de iki çocuğu var ,kızını getirmiş şeker mi şeker .Sibel hem öğretmenlik yapıyor, hem anne:) İki meslek sahibi ama maşalah üstesinden kolaylıkla gelmiş. Fatma evlenerek ABD ye gitti,aynı zamanda orada okuyor. Gelemeyen diğer arkadaşların da haberleri çok güzel maşallah Allah herkesin tadına glikozsuz tat eklesin.Doğal şekerli hayatlar diliyorum canım arkadaşlarımın hepiciğine. Yaaa gerçekten çok mutlu oldum sizlerle görüştüğüm için. Ben arkadaşlıklarına çok bağlı biriyim, hep de derim "hiç kötü arkadaşa rast gelmedim çok şükür"... Bol bol resim çekildik bugünü belgelemek için ama bende yok ben cep telefonumu kullanmadım hazıra koncam:) Tabi burda göstermiceğim ; çünkü hepsi Ayşe nin aynı üçlü koltuğunda , açı farkıyla çekilmiş resimler:)))) Evinin başka yerini teşhir etmek istemedi mi ne:)

Dönüşte de gene dört ayağımın üstüne düştüm ve beni Hülya lar bıraktı .Evlerimiz birbirine çok yakınmış:) Ayşe dönüşte benim çok beğendiğim börekten koydu çantama eve geldim baktım ki bir de sabun koymuş:) Kokuyormuydum ne:))) nerden çıktı anlamadım ki:) Oysa yeni tatilden dönmüş biri olarak ben zaten kaldığım otelden bir sürü anı olsun diye(!) hatıra sabun getirmiştim:)))

Yaaa çok şey yazmak istiyorum gerçekten çok mutlu olduğum günlerden biriydi bu; fakat elin bilgisayarından yazmak zor oluyor:) Misafir var ve ablam yardım etmemi istiyor:) Ellerin kardeşi nasıl yardım edermiş ben neden etmiyormuşum:) Haklı sanırım gideyim de edeyim bari:)

Kızlar hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız, iyi ki sizi tanımışım, iyi ki buluşmuşuz....

Tekrar buluşmak,görüşmek dileği ile ... Bir ömür boyu dostluğumuzun daim olmasını diliyorum Allah'tan. Sevgiyle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:KeLeBeKk | Tarih: 2008-01-07 22:41:15
Konu: -_-

Selamlar, bende bir ziyarete geldim gezinirken.
COk güzeldi okudugum yazi, bu tip bulusmalari düzenlemeniz arkadasliginizi sürdürmeniz ne hos.
Bende Tr ye gidince arkadaslardan orada olanlarla görüsmeye calisiyorum. HErkesin ayri hayati olmus oluyor tabii.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Yazan:kübra | Tarih: 2008-01-06 00:38:50
Konu: 5 ocak.......

ayyy alemsin valla,bugün formundaydın...ewet bencede 5 ocak şanına yakışır bi gün oldu.dedik diledik ve nihayet buluştuk...herşey çok güzeldi,ortam soğuk(kaloriferler yanmıyodu da)ama muhabbet sıcak ve samimiydi...gelen herkezden ALLAH razı olsun,gelemeyenlerinde canı sağolsun...inşaallah dewamı gelicekk....bu arada bir daha ki buluşma bende herkeze duyurulur:)