28 Ocak 2008 Pazartesi

YAŞAR, NE YAŞAR , NE YAŞAMAZ...


Merhaba,Cuma akşamı Aziz Nesin 'in "Yaşar ,ne yaşar ne yaşamaz" adlı oyununu izledim şehir tiyatrosunda. Ayşe,Elmas ,Saliş ile...

Müzikal oyunun tanıtım afişinde "çalgılı,şarkılı oyun" yazıyordu. Gerçekten de öyle idi :) ve de çok sürükleyici ... 3 saate yakın süren oyunu hiç sıkılmadan izledim. Komedi oyunu olmasına rağmen ben nedense üzüldüm de:) Her zamanki gibi sempati sistemim devreye girdi ve ağlanacak halimize güldürmeye çalışırlarken oyuncular , ben üzüldüm bir yandan da Yaşan'ın haline. Ciddi söylüyorum aynen bunları hissettim:) Sanırım depresif mizaclı bir yapım var:) komedi de bile dram yakalayabildiğime göre:) Trajikomik işlenmiş bu oyunu kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

Ayşe uzun zamandır ilk kez tiyatroya gitmiş, oyun çıkışında çok memnun kaldı "dediğiniz kadar avrmış canlı izlemenin tadı başkaymış" dedi. Bundan sonra tiyatro seyirlerimizde bize zevkle eşlik edeceğini söyledi. Saliş 'i zorla götürmüştüm ama o da çok memnun kaldı:) Hep böyle oluyor emr-i vaki yapıyorum ama sonunda onlar gülüyor:) Olan, aldığım biletleri satmak için ona buna telefon açıp, yalvaran bana oluyor:) Olsun çok sevdiğim tiyatroya katkım oluyorsa ne mutlu bana...

Sevgiyle...

Hiç yorum yok: