30 Ocak 2008 Çarşamba

Sobelendim:)))

Merhaba, Su damlam beni sobelemiş:) İlk kez böyle bir şey oluyor , bloklarda okuduğumda merak ederdim bu sobe işi nasıl oluyor diye :) Şimdi beni sobeleyen biri var ama anlamadım nasıl olduğunu :))) Allah'tan sudamlam da pek anlamadığını ifade etmiş de rahatladım:) Heyecan da yaptım yaw. Şimdi sobelendim ya , ebe mi oldum:) Hafta sonu yeğenlerim ile oynamıştım saklambaç. Çok eğlendim ,bakalım bu zor sorulara cvp verirken de bu kadar eğlenebilecek miyim:)

Ekran görüntüm ?

Çok sık ekran görüntümü değiştiririm, değişikliği çok severim çünkü...

Ama şu anki ekran görüntüm karakalem çizilmiş, sema dönen , semazen resmi.

2007 yılı tüm dünyada Mevlana yılı kabul edildikten ve Mevlana'nın hayatını anlatan "Can ateşinde kanatlar" adlı tiyatro oyununu izleyip, canlı canlı yeğenlerimin sünnet düğününde semazenleri seyrettikten sonra merak sardım Mesnevi'ye ve Mevlana nın öğretilerine...



Yapmak isteyip de yapamadıklarım?

Hmmm, işte bunu düşünmem lazım ekran görüntüm kadar kolay değil:)

Üniversitede Edebiyat bölümünü çok okumak istemiştim ve okuyamamıştım:(

Ud çalmak ... Bundan hala ümidim var belki yapabilirim.

İstifa etmek:) Bunu da hala yapabilirim, kovulmadan istifa edersem:)

Kilo vermek, Çalışıyorum:)

Umreye gitmek, Arap hükümeti bayanları yalnız kabul etmiyor ,şimdiye çoktan giderdim yoksa(

Doğru düzgün bir evlilik yaşamak:)

Çocuk yapmak:)

Dünyayı gezmek

Psikolog olup ,bütün derdi olanları bedava iyileştirmek,

Paramın ve malımın çok olması ve herkese yardım edebilmek,

Savaşları durdurabilmek,

Kötüleri ve kötülükleri yok etmek,

Mutsuzların mutsuzluklarını ortadan kaldırabilmek,

Yabancı dilleri konuşabilmek,

Anlayacağınız ümitvarım sanırım çoğunu yapabilirim:)Allah sıhhat versin de...



Hayatta en keyif aldığım şeyler?...

Yeğenlerim...

Yemek yemek:)

Sevdiklerimle birarada olmak,

Gezmek,

Hediye alıp,vermek,

Hakkımı müdafa etmek,

Birilerine yardım etmek,

Çikolata yemek:)

Güzel giyinmek

Tiyatroya gitmek

Dizi izlemek (çoğunlukla asık suratla ,ya da ağlayarak izlesem de:)

Şiir okumak



Aklıma gelenler bunlar oldu. İnşaallah sobelenme işini becerebilmişimdir. Bu yazıyı yazarken, bir yandan da msn de en yakın arkadaşım olan Hilal 'den yardım istedim. Genelde onun verdiği cevapları geçirdim. O beni çok iyi tanıyor bunu bir kez daha anladım.İnsanın kendini anlatması ne zormuş:)

Hilalciğim yardımın için sana çok teşekkür ederim.



Benim de birilerini sobelemem gerekiyor sanırım:) Eğer daha önce sobelenmemişlerse Asheke, Kelebekk ve Mehmet Asaf'ı sobeliyorum :) Zaten fazla blog arkadaşım da yok:(

Kalın sağlıcakla...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:magrur prenses | Tarih: 2008-02-01 12:10:14
Konu: :))))))))))

Ya piskolog olmak isterdim demişsin ya allahtan olmamışsın.üstelik derdi olanlardan parada almadan bu işi yapmaya kalkıyo bak sennn.Kızım varya insnlık bu konuda çok şanslı.Senden olsa olsa piskopat piskolog olurdu sana gelen hastaların burnundan fitil fitil getirirdin.Allah tan olmamışsın yaa.SEN PİSKOLOG OLMA YAAAA :))))