8 Mayıs 2008 Perşembe

Dedeme dair bir anekdot:)


Merhaba , herkese hayırlı Cumalar diliyorum.

Resimdeki yakışıklı benim Aşık dedem. Bloğumu takip edenler bilir, bilmeyenler çok şey kaçırmış demektir:) 02/08/2007 tarihli yazımı okumanızı öneririm:)

Günlerdir dedemin bir anısı aklıma geliyor, her geldiğinde de beni gülümsetiyor. Bu anıyı sizlerle paylaşmak istedim.

Anneannemin vefatının kırkıncı günü falanmış. Babaannem raslamış dedeme . "Aşık, gelemedim başın sağolsun" demiş. Dedem , "sağol Dudu, darısı Müdür Abıcanın (diğer dedem, babaannemin eşi) başına" demiş:))))))))) Babaannem afallamış, " ne demek istiyon sen Aşık:(( " demiş

Dedem , söylene söylene eve gelmiş. "Allah belalarını vereeeee, bana başın sağolsun diyorlar, hayvanım mı öldü de başım sağolsun, karım öldü benim karımmm" diye veryansın etmiş

annemlere:(

İşte hazır cevapları ile, nükteleri ile ünlü Aşık dedemden bir anı. Olaydaki diğer kişi benim babannem olsa da ve ben onu çok sevsem de haketmiş doğrusu:) Benim sözünü esirgemeyen Aşık dedeme, 40 gün geçmiş "başın sağolsun mu" denir: Zaten içten söylememiş belli, babannemler epey yaşadı:). Ama hepsi rahmetli oldu sonunda:( Hiç büyüğümüz yok, oysa hepsini çok ama çok severdim. Mekanları Cennet olsun inşallah.

Hiç yorum yok: