5 Mayıs 2008 Pazartesi

Müjde!...



Merhaba, güzel bir hafta geçirelim hepberaber inşallah...

Çarş günü annem izne geldi , Cuma günü de döndü bildiğiniz üzre.

Perşembe akşamı da Aysel, Nurgül ve Birsen uğradı sağolsun ziyarete.

Cuma akşamı ben annemin yanına kalmaya gittim ki, bırakmadı "iyiyim" diye. Ben de evime gittim, tabi önce ilk durağım Nilülere:)

Ertesi sabah komşum Figen'de kahve içip doğru hastaneye. Cmt bütün gün hastanedeydim, ziyaretçiler geldi , annem kendini evimizde sanıyor herhal:) "meyve suyu ikram et, kolonya tut, vs" gibi direktiflerini orada da veriyo:) Akşam üstü Saliha ile buluşup Pazar günü doğum gününü kutlayacağımız kuzen Ülkü'nün kızı Fatma Nil'e hediye almaya gittik. Deniz de bize katıldı, 3 gündür onu boşladığımız için de sitem etti:) Oysa 2 gündü. Birlikte bir cafede yemek yiyip, annemin yanına gittik tekrar, gene ikimizi de istemedi kalmak için, biz de Ülkü'ye "bir ihtiyacı var mı" diye uğradık o akşam. Pazar sabahı erkenden kalkıp, Ülkü 'ye kahvaltıya gittik. Ülkü, evi küçük olduğu için ve 3 yaşına basan Fatma Nil'in davetliler ile ilk kez doğum gününü kutlayacağı için köyümüzün derneğinin lokalini tuttu. Dolayısı ile davetliler kalabalıktı. Biz erkenden lokale gidip, önce orayı süsledik, sonra kendimiz süslendik bolca:) Yeğenlerimizin sünnetinde süsleme ile ilgili epey tecrübemiz oldu, ve süsleme işinin aranan isimleri haline geldik. Bu konuda Saliha çok becerekli maşallah. Ülkü annem olmadığı için iptal etmek istiyordu doğum gününü , annem çok ısrar etmişti yapması hususunda, doktorundan yalvar yakar izin almış, o da geldi.Annem salona girerken hepimiz alkış tutup, tezahürat yaptık anneme:) Ama fazla duramadı, başı döndü :( Eniştem hastaydı oraya gitti:) Hasta, hasta ziyareti yapıyor iyi mi:) Nilüfer getirdiği gibi, hastaneye bıraktı annemi. Doğum günü çok eğlenceli geçti, kız çocuklarına taç, erkek çocuklarına şapka dağıtıldı. Her yer balondu, ah bi de patlatmasalar:) Kafam şişti balon patlaması yüzünden:) Akşam üstü Elmaslar Garipçe köyüne gidiyorlarmış Ayşe ile bizi de aldılar. Deniz, Saliha ve ben onlara katıldık, birlikte Garipçe 'ye gittik. Biz doğum gününde çok yediğimiz için toktuk, garsona az sipariş verdik "tokuz" diye:) Sonra ben bişeyler istedikçe "siz açken gelseniz ihya oluruz" dedi bana:) Izgarada balık çeşitleri, bir de sacda balık kavurması, mısır ekmeği, sobata kızartılmış ekmek üstüne tereyağ ve bal... Ah ahh ben kim, diyet kim:( Çok utanıyorum :)))

Garipçe'de epey oturduk, sessiz sakin bir ortam bize çok iyi geliyor doğrusu. Fakat annem "yarın belki çıkartırlar, evi temizleyin" demişti. O sebepten Garipçe'ye gittiğimizi söyleyemedik:) Geç saatte eve gelince de , yalan söylemiş olmamak için:) verdik kendimizi temizliğe. Allah 'tan yapmışız , yoksa annem tekrar hastaneye yatardı, evi o halde görünce Allah muhafaza.

Evetttt günün ve günlerin en önemli olayına geldik,başlıktaki müjdem bununla alakalı:) Annem hastaneden bugün taburcu oldu.:)) Çok şükür...

Darısı hastanede yatan bütün hastaların başına...

Allah bir daha oralara düşürmesin, eksikliğini de göstermesin elbette. Annem İlaç tedavisine devam edecek, ama tetkikler de sürecek. İnşaallah tüm sonuçlar temiz çıkar , cümle hastalar ile...

Benden şimdilik bu kadar:)

Sevgiyle...

Hiç yorum yok: