12 Mayıs 2008 Pazartesi

Ziyaretlerle geçen haftasonumdan geriye kalan bir tatlı huzur...

Merhaba, biz hastaneden çıkamıyoruz malesef:( Bu kez de küçük halamın eşi Ahmet eniştem hastanede. Cmt . günü onu ziyarete gittim. O günü kendime ayırcaktım ki, annem "sen bilirsin ama misafirler gelecek, gel" diye örtülü baskı yaptı:) Neyse onun dediği olmasın diye :) avare avare dolaşıp, sahile inip oturdum. Denizi seyretmek çok keyifliydi ki yalnız duramadığımı farkedip, Deniz'i ve Fatma'yı çağırdım . Onlarla epey oturup, boş boş dolaşmaya devam ettim ve sonunda eve gittim , "pes" deyip:) Ayşe halam , Dilek, Muteber, Şazo bizdeydi gittiğimde. Aşkama Sevde, Meral ve Musti de geldi yemeğe. Geç vakte kadar oturduk, Meral ablam bizde kaldı. Annesi , yani halam 9 aydır yatalak, konuşamıyor, hareket edemiyor:( Meral ablam "Anneme hediye veremiyorum yenge:(" diyerek anneme hediye almıştı, çok duygulandım. Pazar günü birlikte yaptığımız kahvaltının ardından hep beraber enişteme ziyarete gittik yine. Eniştem iyi değil, Allahım şifa ver ona ve tüm hastalara... Aynı hastanede annem yattığından annemin hastane komşusu bir teyzeyi de ziyaret ettim. Gene aynı hastanede eski komşumuzun annesi yatıyormuş onu da ziyaret ettim. O gün Zübüş teyzem çok üzgündü. Kızı İzmir'de , oğlu çalışıyor, evli oğlu ise "haftaya geliriz" demiş. Diyorum ya bütün anneler "istemem" deseler de kutlanmayı bekliyor. Hastane çıkışı anemle, teyzeme morel olsun diye sürpriz yaparak ona gittik. Oradan da Yıldız halama geçtik. Başkalarının mutluluğu ile mutlu olan canım annem. Hasta haliyle hiç yorulmadı, çünkü onları ziyaret etmek onu çok mutlu ediyordu. Yıldız halam malesef hala yatalak:( Bizi tanıyor mu, tanımıyor mu bundan dahi emin değilim. Hala burnundan mama ile besleniyor. Ve Hasan eniştem hala ona bebeği gibi, gül gibi bakıyor. Canım eniştem sen gibisi yok sanırım. Eniştem dün gözlerimi yaşartan, unutamayacağım bir sahneye daha şahit etti beni . Kapı çalındı , açtık, elinde çiçek buketi ile enişem geldi. Halamın yanına gitti ,anneler gününü kutladı, Ona çiçekleri koklattı, vazoya koyup, başucuna koydu seyretsin diye. Ne kadar incesin enişte, ne kadar mükemmelsin. Allah seni başımızdan eksik etmesin. Canım halam ne kadar şanslısın sen, halama fısıldadım " dua et biz de eniştem gibi biri ile evlenelim" diye:) İnş. anlamıştır.
Değer bilen, değer veren, mezara kadar seven, düştüğümüzde tutacak, hastalandığımızda bakacak eşlerimizin olmasını can-ı gönülden diliyorum:)
Bolca ziyatte bulunarak geçirdiğim haftasonum, yoğun olsa da huzur verdi bana.
Sanırım anneme benziyorum mutlu etmek, mutlu ediyor beni:)
Huzurluyum hamdolsun, siz de huzurla kalın...

Hiç yorum yok: