7 Ocak 2010 Perşembe

Günlerim:)

Merhaba, günlerim yine birikti ,Trabzon'du, mimdi derken:) Hemen özet geçmeye çalışayım ; ki uzun olunca okunma şansımı azaltıyorum:)
Dün akşam Ayşe ile Sokrates'in Son Gecesi adlı tiyatro oyununu izledik Cevahir Sahnesi'nde.Oyundan bilahare bahsedeceğim.
Salı akşamı Ayşe'nin ablası Esra'daydık Elmas,Saliş,Deniz,Rukiş,Zeynep abla,Sevde ve Zehra ile . Esra harika mamalarla yine gönüllerimizi ve miğdelerimizi feth etti:) Teşekkür ederim misafirperverliğin için...
Pazartesi günü iş yerimde fazla mesaideydim:) Eve gittiğimde Saliş Yeliz'deydi , Deniz de geldi kahve içtik.
Perşembe günü yine Yeliz'de Benjamin Button'un İlginç Hikayesi adlı filmi izledik. Uzun ve güzel bir filmdi.
Cuma günü bütün gün evde dinlendik. Akşam üzeri annem hamur kızarttı,kısır yaptı Yeliz ile beş çayı keyfi yaptık:) Cuma akşamı Zehra'nın kızını alarak Nilü'ye gittim. Zehra da diğer iki kızı ile oradaydı. Çok istediğim çocuğun ne büyük bir sorumluluk olduğunu tekrar hatırlattı bana Zehra'nın kızı. Aceba diyorum çocuk yapmasam mı:) Dolayısı ile evlenmesem mi:) O akşam Nilü'lerin bahçesine indik komşuları Zehra abla , Yelda ve Semiha'da indi; birlikte çay içtik, çekirdek çıtlattık, rüzgara rağmen:)
Cumartesi günü ise kahvaltıya Sacid katıldı bizlere. Eski dostlar bol muhabbetli bir gün geçirdik güle,oynaya:)
Cmt. akşamı Rukiye'ye gittim kalmaya. Önce karşı dairelerinde oturan ağabeyinin evinde enfes Kayseri mantısı yedik, sonra da Rukiş'lere geçtik. Kahve içmeye müstakbel eniştesi ve arkadaşı da geldi. Zeyep abla,Gül,Şerife abla ve annesi ile hoş sohbet saatler geçirdik.
Pazar sabahı ise Rukiş'in ablası Fatma ablaya kahvaltıya davetliydik:) Anlıyacağınız yılbaşı tatilimi iyi değerlendirdim:) Ve sonunda evime varıp, kalkmamacasına uyudum:)
Çarşamba günü Salih ile Vahşet Tanrısı'nı izledik Cevahir Sahnesinde.
Salı günü Elmas'daydık Deniz, Ayşe, Saliş, Derya, Zehra ile birlikte.
Pazartesi günü Ülkü ve Aysel bizdeydi.
Bitti:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: