5 Ocak 2010 Salı

2010'dan beklentilerim...

Merhaba , benim mim ve sobeyi çok sevdiğimi bilen arkadaşım Kelebek Gibim sağolsun bu sevgime duyarsız kalmayıp beni sobelemiş. Çok ilginç ama cidden mimlenmeyi seviyorum:) Yazıyı okumadan sonuna bakıyorum,mimlenmiş miyim diye:) Sultancığıma bu jesttinden dolayı tekrar teşekkür ediyor ve sobesini cevaplamaya geçiyorum.

2010'dan bekletinlerin?
Kendim için: Sağlık, huzur, para ,koca:) Gezmek,yemek-içmek,zayıflamak:)
Herkes için: Barış,özgürlük,adalet, eğitimin iyileşmesi, tüm hastaların iyileşmesi, borçlu olanların borcunu ödemesi,işsiz olanların iş bulması, çalışanların zam alması, ekonomik krizin geçmesi, bekarların evlenmesi, Afrika'nın bolluğa kavuşması, herkesin herkese karşı hoşgörülü olması. Ve daha bir dolu gerçekleşmesini istediğim iyi niyet...
İnşallah hepsi gerçekleşir. Olur mu, olur!

Ben Zeynep Melikeciğim'i mimliyorum, yaz bakalım:)

Hiç yorum yok: