23 Ocak 2010 Cumartesi

Merhaba!

Herkese bembeyaz bir günden mehaba. Bugün Cumartesi olmasına rağmen iş yerimdeyim:) O kadar çok geç kalıyorum ki mahcubiyetli bir gönüllülükle bugün iş yerimde ben durmak istedim:) Gelecek gecikmelerime yüzüm olsun:) Bu arada sürekli geç kaldığım yer ile evim aynı caddede:))
Dün gece çok geç yattım Beyaz'da Candan Erçetin,Sunay Akın ve Nebil Özgentürk vardı. Bu üçlü kaçmazdı ,ben de kaçırmadım sonuna kadar izledim. Uykusuzluğuma rağmen iş stresinin olmayacağını bildiğimden dinç kalktım:) Uzun zamandır beklediğimiz kar da çevreyi beyaza bürüyünce keyfim arttı. Temennim o ki kar yağışı kimselere zarar vermesin, sadece mikropları kırıp,çocukları sevindirsin. Amin...
Bugün Kıbrıs'a gitme vakti. Akşam uçuş var fakat ben gidip gitmemek konusunda kararsızım. Sabiha Gökçen'e bu havada nasıl gidilir ve uçak kalkar mı bilemiyorum. İlerleyen saatlerde netleşir sanırım. Hakkımda hayırlısı olsun ve eğer gidersem sağ-salim gidip dönebiliriz inş...
Dün akşam evdeydim.
Perşembe akşamı şirketteydim, eve geldiğimde İsmi bizdeydi, Yeliz'de kahve içtik hepbirlikte.
Çarşamba akşamı da evdeydim.Bahsettiğim gibi daha sonra Birsen'e gittim Aysel ile, gecenin bir yarısını hastanede, bir yarısını evde geçirdim:)
Salı akşamı Elmas'daydık Deniz,Saliş,Zehra ile birlikte. Daha sonra Zehra'yı evine bıraktık ve dönüşte birer kahve içtik.
Pazartesi akşamı evdeydim. Kapalıçarşı'daki Cemal'i öldürdü senarist sinir oldum ve ağladım:))) Yaprak Dökümü'ndeki Cem'i de öldürdülerdi zaten. Sinir oluyorum bu senaristlere :))))
Pazar günü evdeydim. Gece Saliha ile ciddi kavga ettik:) Ben ders kitabımı okuyordum, o, Salih ile tv izliyordu. Gece saat 1,30 olunca ne izlediklerini merak edip yanlarına gittim ki Okan'a bakıyorlarmış,reklam girmiş araya. Reklam sonrası da program bitti. Bitmeseydi daha izleyecek olan Saliha hanım odaya geçtiğimizde kalan 1,5 sayfamı okumama izin vermeyip ışığı söndürdü. Ben de bu kez bitirmeden yatmayacağımı ve 5 dk sürmeyeceğini söyledim. Onun balık inadı buna musade etmedi. İkimizin eli de elektrik düğmesinde açcaksın,açmayacaksın dalaşmasından sonra bağrışmaya dönüştü. Annem, babam kalktı ve bizi bir güzel payladı bu kez ben de geri adım atmadım, o dalaşmaya 50 sayfa okurdum :) Bir ara baktım Saliha terlik fırlatacak bana ondan önce davranıp yorganı üstüne kapayıp bir güzel dövdüm onu:) Çok zevkliydi itiraf ediyorum:) Sonunda babam lanet edip geç benim yerimde yat dedi Saliha'ya . Saliha da sırf dediği olsun diye geçti ve yattı. Bu kez de babam uyuyamadı ve annem ona yer yatağı yaptı:)) Saliha'nın dediği olmayınca çılgına dönüyor ama yeter artık. 5 dakkalık bir anlayış göstermeliydi bana. Şu anda küsüs, kolay kolay da barışmayız. O inat ya. İtiraf etmeliyim ki onunla konuşmayınca evde canım çok sıkılıyor. Yine de onun dediğim olsun tavrından bıktım, tez zamanda evlenip gider hayırlısı ile inşallah:) Ya da ben giderim. Aslında ikimiz de gidelim:)))) Ertesi günü Salih'e "bundan sonra bizim odada sen yat,Saliha senin yerinde yatsın kardeşim, onu odada istemiyorum " dedim:) Salih "abla ,ablamla küs olunca bana yanaşmaya çalışma, beni kullanmanıza izin vermem, onurumla yaşıyorum ben " deyince ağzımın payını alıp,Saliha ile aynı odayı paylaşmaya devam ettim:))
Cumartesi günü Ahmet amcanın mevlidine katıldık Nurgül ve Müc ile.Orada bir çok eski dostumu görmenin sevincini yaşadım, çok da mutlu oldum. Ardından Nurgül'ün arkadaşında kahve molası verip, Müc,Aysel,Nurgül , hepsinin çocukları ve Mümine teyze ile Birsen'e gittik. Birsen son nazlarını yaptığını o zaman bilmiyordu:) Aysel'e "canım sıkılıyor" diye telde ağlamış. Biz de Aysel'e katılıp ona süpriz yaptık. Gider gitmez de kendimize harika bir sofra hazırlayıp ziyafet çektik. Ardından da Müc ,ben ve Mümine oynayıp diğerlerini güldürdük. Mümine teyzenin maşallahı var , ne kadar abuk hareket yaptıysam hepsini aynen yaptı yaw. Bu kadın bir alem:)
Cuma akşamı neredeydim bilmiyorum:) İlla bir günü unutacağım böyle:) Aaaa sanırım evdeydim:) Evet evet evdeydim.
Perşembe akşamı da bahsettiğim gibi İclal,Şazo,Sevde ve Hatice yengem ile tiyatrodaydım. Dönüşte Musti aldı bizi, birlikte bize gelip İclal'in doğum gününü kutladık. O gece İcloş bizde kaldı.
Benden bu kadar . Kıbrıs'a gidebilirsem, Yoğun bir gündem beni bekliyor olur:) Eeee gitmemiş halim de hiç de sakin değil ya neyse:)) Sağlıcakla ve sıcakta kalın dostlar...

Hiç yorum yok: