5 Nisan 2010 Pazartesi

Günler...

Merhaba, güzel bir hafta diliyorum hepimiz için...

1 aydır çalışmaya çalıştığım açıköğretim sınavım bu hafta sonu geldi ve gitti:) Nasıl mı geçti? Eh işte fena değildi sanırım. Yoruma açık sorular olduğu için cevaplarımdan emin değilim, bekleyeceğim ve sonuçlar açıklandığında göreceğim neticesini:)

Pazar günü sınava Bayrampaşa'da girdim. Heyecandan mıdır bilemiyorum pek uyuyamamıştım. Annem ,Salih ile bana kahvaltı hazırladı ve portakal suyu sıktı. Arkamızdan okudu bile:) Çok sıkıldım sınavda 1 saatte yapıp çıktım ve Aysel'e kahvaltıya gittim. Birsen de ondaymış hepbirlikte kahvaltı yaptık, muhabbet ettik. Eve geldiğimde vakitsiz bir şekilde uyudum. Kalktığımda misafir geleceğini öğrendim ve evi temizledim:) Dün akşam bize kuzen Ali ve eşi Gönül geldi yatıya. Geç saatlere kadar muhabbet ettik , onlar sabah çok erken saatte havaalanına gitti. 2 günlüğüne Gönül'ün ailesini ziyarete gideceklerdi. Havaalanına bizden gitmesi daha yakın diye bizi tercih etmişler:) Ne iyi etmişler. Bizim odayı onlara verince salonda Salih, Saliha ve ben birlikte yattık. Salih yerde yatmasına rağmen bu durumdan çok memnun oldu.Işığı söndürdüğümüz halde hiç durmadan espiri yaptı. Yıllar sonra tüm sülalenin ne konumda olduğunu hayal edip, söyledi durdu. Ben gülmekten biraz kaçırdım, bizim odada misafirlerimiz olduğundan değiştiremedim de:))))))))))))) Bu da bir ilk oldu benim için:) Yaşlanıyor muyum , neyim:) Sonunda tekme atarak Salih'i susturdum ve ıslak ıslak uyudum:))))))

Cumartesi günü İclal ve nurgül ile yine Bayrampaşa'da tesadüf aynı okulda girdik sınava. İclal bizde kalmıştı, hepbirlikte gittik okula. Cmt günkü sınav biraz daha iyiydi. Sınav sonrası birlikte İstanbul forum alışveriş Merkezinde biraz dolandık ve gelin Gönül'ün çalıştığı şirkete uğrayı birlikte kahve içtik. Sonrasında İclal ile ABD'den gelen Seyhan'ı görmeye Muhterem'in evine gittik. Gülcan da oradaydı birlikte hoş vakit geçirdik,sınav stresini de attık güzel dostlarla böylece.

Cuma günü iş yerimden biraz erken çıktım ders çalışmak maksadıyla. Fakat uyukladığımdan pek ders çalışamadım. Akşam üstü Nurgül çağırınca ona gittim hem hazırlanamayan Nurgül'e bildiklerimi aktardım, hem de tekrar yapmış oldum. İclal de oraya geldi geç vakte kadar tekrar yaptık.

Perşembe günü ders çalışmaya çalıştım evde:) O gün için aldığım tiyatro biletini Aysel ve oğlu Mücahit'e aktardım üzülerek:)

Çarşamba günü de evdeydim.

Salı günü İclal ile önce İki Çarpı İki adlı oyunu izledik, oradan da Fatma'ya gittik. O gün hem Fatma'nın, hem de Hilal 'in eşleri şehir dışında olunca o gece genç kız zamanımızdaki kadromuz toplaşıp çok harika bir gece geçirdik. Bu kez fazlalıklar vardı tabi:) Fatma'nın kızı Behiş ve Hilal'in oğlu Asaf:) İyi ki de vardılar:) Yaaaa ben bu grubu çok seviyorum. En yakın 3 arkadaşımla sabahlamak harikaydı doğrusu.

Bu hafta annem Cumartesi gününe kadar yoktu. O olmayınca evimiz çok sessiz oluyor:) Ama okuyanlar anneme lütfen bunu söylemeyin:) Ayşe halamla birlikte önce Yalova'ya Mürüvet halamlara gittiler, sonra Bursa'ya amcamlara... Biz de yemeksiz ama sakin bir hafta geçirdik. Bu duruma en çok babam içerlemiştir. Saliha'nın yaptığı makarnalarla geçirdi bütün bir haftayı:))) benim için hiç sorun değildi:))))

Seni çok seviyorum anneciğim , Allah seni başımızdan eksik etmesin hiç bir zaman. Ama az biraz az konuş ve az soru sor lütfen:))))) Çok alındığndan yüzüne diyemiyorum da, buradan yazayım bari dedim:)

Sevgiyle kalın dostlar, hem de sağlıcakla...

3 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

bende tam sınavların nasıl geçti diye sormaya gelmiştim ki sen yazmışsın bile.hadi bakalım şimdilik geçmiş olsun.bende haftasonu sınavda gözetmendim :)sadece beklemek sıkıcıydı saatlerce beklemek...neyse sevgilerle...

Sudamlam dedi ki...

:)))))))))
bu pazar gününe dair :)
Sinavını soracaktım ben de, msn' e giremiyosun ya, konuşamadık kaç zamandır, bugün de meşgulsün hep, yazmadım ben de.. ama özledim sohbet etmeyi..

nevbahar01 dedi ki...

ayşeciğim ben de bekleyen olmakisterdim doğrusu sınav olmak çok daha sıkıcı valla:)
yaprakcığımben de snei özledim artıkgiriyorum ne yapıp yaptımsorunu giderdim:)
msn sizolmuyormuş yaw:)