16 Nisan 2010 Cuma

İster kork,ister korkma:P...

Merhaba, bir haftayı daha geride bırakmak üzereyiz. Bu hafta bana çabuk geçti gibi geldi . Gerçi zamanın acelesi var pazı gibi koşup duruyor:) Pardon zaman yerinde duruyor, biz koşuyoruz değil mi:) Ne acelemiz varsa:)

Dün akşam İclal ile birlikte Devlet Tiyatrosu'nda "King Kong'un Kızları" adlı oyunu izledik. İclal bizde kaldı dün gece.

Çarşamba akşamı CRR'de İclal,Seyhan,Gülcan ve Muhterem ile "Humayun" adlı Türk-İran Klasik Müziklerinin sentezinden oluşan bir konserdeydik. Konser çıkışı İstiklal'de yürüyüp, bir yerde oturup çay molası verdik.

Salı günü annem sol elinden ameliyat oldu. Bu sene maşallah annem ile babam yarıştı ameliyat konusunda:) Neyse ki çok ciddi ameliyatlar değildi.O akşam annemi, 15 gün elini kullanmaması lazım geldiğinden Zübüş teyzeme gönderdim, ben de Salih'in çalıştığı cafede onun için düzenlenen süpriz doğum günü partisine katıldım. Salih'in tiyatro kursundan hocası ve arkadaşları, mahalleden arkadaşları ve Saliha, Ayşe, Elif, Sevde,Gülay ile birlikte hoş bir akşam geçirdik.

Pazartesi akşamı evdeydim. Evimizi temizledim:)

Pazar günü Garipçe Köyü'ne Ayşe'nin davetlisi olarak kahvaltıya gittik Elmas, Saliha, Deniz ve Esra ile birlikte. Oradan da sahilde kahvelerimizi içtik.Ben öğleden sonra Aysel'in yeni taşındığı eve yardıma gittim . Güle güle otur Ayselciğim yeni eviniz ailenize huzur versin.

Cumartesi günü de iş saatimden de erken kalkıp önce Aysel'in annesinde kahvaltı yapıp oradan da Aysel'in evini taşınmadan önce temizlemeye gittik:) Birsen,Nurgül,Özge,Rana ve Gül de yardım etti sağolsunlar. Bu kadar kalabalık olunca işimizi çabuk bitirip yine Aysel'in annesine çay içmeye gittik:) O gece ağrıdan uyuyamadım:) Malum vücut hamdı,pişti:)))

Cuma akşamı evdeydim.

Perşembe akşamı İclal'in iş yerine gittim, dişlerimi temizledi sağolsun:) Oradan da biraz alışveriş merkezini dolaştık.

Çarşamba akşamı yine Aysel'deydim. Bu kez eski evinde toplanmasına yardım ettim:) Saliha'da göya yardıma geldi ama Yaprak Dökümü'nü seyretti:))

Salı akşamı Seyhan ve İclal ile Cevahir Sahnesi'nde Kuzguncuk Türküsü adlı oyunu izledik. Oradan da hayatımda ilk kez Seyhan'ın talebiyle işkembeciye gittik:) Bir kaç kez çok temiz olduklarını bildiğim yakınlarımın yaptığı işkembe çorbasını içmiştim ama özel olarak hiç işkembeciye gitmemiştim. ABD'den gelen Seyhan bize taş çıkarttı doğrusu:)))

Pazartesi günü de yine Seyhan'ın sayesinde Fatih'de bir camide düzenlenen Semazen gösterisini seyrettik. Aynı zamanda zikir de yapılan program benim için bir ilkti.Turistlerin de izlediği gösteride turistlerin saygısına hayran kaldığımı yazmadan geçemeyeceğim. Değişik bir deneyim yaşadığımdan tekrar gitmeyi düşünürüm doğrusu. Fatih Çıtlak eşliğindeki semazen gösterisi ve Tuğrul İnançer eşliğindeki zikir cidden etkileyiciydi. O akşam Gülcan ve İclal ile birlikte Seyhan'da kaldık.

Böylece yoğun 2 haftayı devirdim:) Ders çalışacağım diye sahalardan uzaklaştığımı düşünüp dolu dolu geçirdim günlerimi:) Gerçi geriye baktığımda ders çalıştığım günlerin de hiç tenha olduğunu farketmedim:))) Ay ben bu gezgiçlikle evde kalcam yaw:) Müstakbel eşim olcak şahıs:D korkma inan ev hanımıyken fazla gezmiyorum:) Yani akşamları gezmiyorum.Gündüzleri boşum ya o zaman geziyorum:))))))))))))) Amannnnn isterk kork ,ister korkma:P...

1 yorum:

Sudamlam dedi ki...

ya çok hayırsız oldum ben ya :( geçmiş olsun canım şimdi okudum.. off iyice uzaklaştım blogdan :(