30 Nisan 2010 Cuma

Hızla geçen günlerime dair...

Merhaba günlük:) Yine geldi çattı bir hafta sonu:) Artık haftasonu pahasına da olsa çabuk geçmesin istiyorum günler. Çok hızlı geçiyor, tadına varılmıyor, yaşlanılıyor,hızına yetişilmiyor.Ve en nihayetinde mutlak son yaklaşıyor. İyisi mi yavaş yavaş geçsin lütfennnnn...

Dün akşam Birsen ve oğluşu ,Aysel, Nurgül, Ülkü ve eşi ile kızı bizdeydi. İş çıkışı koşa koşa eve gidip onlara yemek hazırladım. 7 yıldır yapmadığım bir çorbayı yapmaya kalkınca da unuttuğumu farkettim:) Atmasyon da olsa yaptım bir şeyler:) Dün neşem çok yerindeydi ,ama halimin yerinde yeller esiyordu:) Bağırsaklarım üşütmüş, her yanım sancılıydı:)

Çarşamba akşamı evdeydim. O akşam her akşam olduğu gibi iş yaptım:) Anneciğim lütfen elin çabuk iyileşsin. Zİra ben bıktım bu durumdan:))))

Salı akşamı İclal ile Cevahir Sahnesi'nde 'Ne Dersin Azizim' adlı tiyatro oyununu izledik. Harika bir oyundu, bilahare paylaşırım:) O akşam İcloş bizde kaldı.

Pazartesi günü de evdeydim.O akşam kışlıkları kaldırıp, yazlık giysileri çıkarttım:) Bütün ailenin giysileri olunca mevzu bahis epey yorucuydu.

Pazar günü kuzenim Emre'nin nişanı vardı. Ma aile oradaydık. Nişan sonrası annem, Nilü ,Saliha ve Alperen ile Karaköy'e, balık ekmek yemeğe gittik. Sonra da köprü altında Haliç'e nazır kahvelerimizi içtik. Ben çok yorgun olduğumdan eve gidip istirahat ettim sonra. Annemler ise nişan kritiğini yapmaya yengemlere gittiler:)))

Cumartesi günü Teyzoşlarım ve Ülkü bizdeydi. Ben çok yorgundum, o sebepten malzeme toplayamadım teyzoşlarımdan:) Gerçi artık onlar da temkili, yazıyorum diye sözlerine dikkat ediyorlar:))))

Cuma günü öğleye kadar mesai yaptım şirkette. Çocuk bayramımı kutlayamadım bu yüzden yaw:) Eve gider gitmez de temizliğe giriştim. Sonra Nilü'ler geldi. İşimiz bitince komşu Yeliz ilebirlikte bizde çay içtik. Ardından ise mutfağa girip akşamki misafirlerimize yemek hazırladık Nilü ile. O akşam Pakize yenge, Fatoş yengem, Adil amcam, Elif ,Emre, Nilü'ler yemekte bizdeydi. Daha sonra Ayşe halam,Savaş ve İsmail'de katıldı bize. O akşam baba sülalemle birlikte bol muhabbetli, hoş sohbet güzel bir akşam geçirdik.

Perşembe akşamı Arzu ablam vardı bizde oğlu Erim ile birlikte. İş çıkışı önce markete gidip alışveriş yaptım,sonra da Arzu ablamlara yemek hazırladım. Hoş sohbetli güzel bir gece geçirdik yine. Çok özlemişim Arzu ablamı ve Erim'i. İyi ki geldiniz,yine gelin, sık gelin...

Bi haftanın özeti bitti, lütfen dediğimi dinleve yavaş yavaş geç günlerim e mi:) Zira her anın değerli;) ...

Hiç yorum yok: