22 Nisan 2010 Perşembe

Günlerimden kesitler :)

Merhaba,bugün haftanın tatilden önceki son gün olduğunu düşünerek çok keyifli başlamıştım ; fakat şimdi yarın çalışacağımız söylendi ve çok sinirlendim:( Oysa yarın için planlarım vardıbenim. Misafir davet etmiştim.Ne yapcam şimdi ben yaaa:( Neyse bakıcam artık bir hal yoluna:(
Dün öğleden sonra işten izin alıp hayatıma dair yeni bir adım ettım:) Hilal ile birlikte hac başvurusunda bulundum. Çıkar mı çıkmazmı bilinmez ama o mukaddes beldeleri yeniden görebileceğim düşüncesi beni çok heyecanlandırdı şimdiden. İnşallah kurada çıkar ve giderim hayırlısı ile.Dün akşam evdeydim. Anneme ve babama yemek hazırladım, bulaşıkları yıkadım, evi topladım:) Tam bir ev kızı oldum anlayacağınız:) Malum annemin eli ameliyatlı, iş başa düştü:)
Salı akşamı Bursa'dan Emre'nin nişanı için gelen yengemleri görmeye annesi Pakize yengenin evine gittik ailecek. O gün annem teyzemden döndü.
Pazartesi akşamı evdeydim.
Pazar günü kahvaltıya Gülcan ve oğlu,Muhterem ve iki kızı,Nilü,Yeliz ve kızı,Seyhan ve İclal bizdeydi. Akşamakadar oturup bol muhabbetli ve gülmeceli bir gün geçirdik. Onlar giderken komşumuz Melahat teyze ve Derya geldi biraz da onlarla oturup, sonra erkenden yatıp deliksiz bir uyku çektim. Annem olmadan misafir ağırlamak çok zormuş. Annemin kıymetini bir kez daha anladım:)
Cumartesi günü temizlik ve alışverişin ardından akşam Seyhan,İclal ,Gülcan ve Muhterem ile Sadabat Sahnesi'nde tekrar Tarla Kuşuydu Juliyet adlı oyunu izledim. Takrar izlediğim oyunlardan aynı zevki almamın sebebi sanırım doğaçlama yapılıyor olması. Hiç önce izlemişim izlenimini hissetmiyorum doğrusu. O akşam tiyatro çıkışı sakatatçı Seyhan sayesinde Sütlüce'de uykuluk yedik. Saliha'da bize katıldı. O gece İclal ve Seyhan bizde kaldı. Seyhan hayranı olan Salih'e "Ablacığım Pazar günü arkadaşlarım erken gelecek sen uyursun bir arkadaşında kalabilir misin" demiştim. Ben öyle dememişim gibi beyefendi hiç olmadığı kadar erken geldi eve:))) Biz geldiğinde Yeliz'deydik, o da girdi önce orada, daha sonra da bizde Seyhan'a kompliman yaptı durdu bütün gece. Tabi onun hareketlerine ve sözlerine gülmekten çenemiz ağrıdı. Cidden çok eğlenceli bir geceydi.
Cuma akşamı Ülkü'ler aldı beni evden emr-i vaki ile ve teyze gelinim Figen'lere gittik birlikte. Figen harika bir kuru fasulye yapmış,hala tadı damağımda:) Ellerine sağlık şekerciğim.
Aaaa iyi kısa sürdü bu kez:) Hadi ben kaçar...

Hiç yorum yok: