18 Ağustos 2010 Çarşamba

Berat...

Merhaba,ne çok yazmam gereken şey birikmiş yaw. Çok uzun zaman önce taradığım ve beklettiğim aşağıdaki berat babam ile umreye giden ve döndükten sonra ziyaretlerine gittiğimiz gün canım kuzişim Ayşe'nin bana hediyesidir. Bu jestini hayatım boyunca unutamayacağım.Haketmiyorum bu değerli sözleri ama onun bu denli ince düşünüp,özenip, vakit harcayıp bu güzel hediyeyi bana sunması çok ama çok anlamlı. Hayatımdaki en kısmetli olduğum konulardan biri de canım kuzenlerim. En değerlilerinden biri de Ayşeciğim sensin.İnşallah sana da bu beratların en değerlisi sunulur. Hayata dair seninle çok şey paylaşabildiğim için, bildiklerimizi birbirimize zevkle ilettiğimiz için, kitaplarımızı paylaştığımız için , birbirimizi anlayabildiğimiz için seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok: