2 Ağustos 2010 Pazartesi

Sevincim,dostlarım işte budur benim servetim:)

Merhaba , güzel bir haftaya başlangıç yaparken, herkes için güzel bir hafta geçmesini diliyorum. Zaman bereketsiz, günler hızlı ya artık kısa vadede dileklerde bulunuyorum:)

Efendim ben 4 günlüğüne gittiğim tatilden geldim dün akşam:) Tatil nereden mi çıktı:) Piyangodan:)

Tadilat işleri biten ablam Niü , Ank'dan gelip annesinin yazlığına gittiği için doyamadığımız Gülden ile plan yapmış. Biz de Hilal ile bu planı onayladık:) Hem tatil yaptık hem de dostlara doyamasak da birlikte olmanın tadını çıkardık. Perş ve Cuma günü zor da olsa yıllık iznimden 2 gün aldım:). Gülden biz gitmeden ev bakmış ama Ramazan'ın gelmesinden dolayı insanlar tatillerini sıkıştırmış olsa gerek hiç ev kalmamış koca tatil köyünde:) Biz gidince 1,5 saat de biz aradık ki sonunda yine Gülden'in katkısı ile ev bulduk:) Köy içinde çok hoş bir evdi bana göre. Nilü ve Gülden şeher insanı olduklarından burun kıvırarak mecburen onayladılar:) Bense tezek kokusuna bayılıyorum:) Ruhumda var köy hayatı, toprak çekiyor beni:) Ev bulduktan sonra Gülden'in annesi bizi kahvaltıya davet etti. Gelinleri Çiğdem 'in yaptığı rende patates kızartmasını unutamıyorum, çok hoştu yaw. Yine yap Çiğdem :) Kahvaltının ardından ver elini deniz: )Plajda Nilü'nün Çınarcık'tan gelen arkadaşı Canan ile buluştuk. O akşam halamlara uğradık bir çay içimliğine:) Sonra kızlarla sahilde buluşup okey oynadık ki onları açık ara yendim bendeniz efendim:))) O gece Canan ve çocukları bizde kaldı. Sabaha kadar lafladık.

Ertesi gün Gülden ve Çiğdem ile anlaştığımız üzre plajda buluşup kahvaltıyı hep birlikte yaptık. Açık havada yememem gerektiğini bir kez daha anladım:) Zira feci iştah açıcı bir durum:) O akşam kuzen Mehtap ablanın tavsiyesi üzerine onunla ,Gülden,Çiğdem ve Nilü ile Yörük Çadırına canlı türkü dinlemeye gittik.Türkü kültürüm yok benim,söylenenler bana uzak:) Bilmiyorum işte yaw:) E napayım ben de Gülden ile bıcır bıcır muhabbet ettikçe Mehtap ablam çok kızdı:) Arasıra ona da laf atıyordum ki tek kelime ile cevap verişi bundanmış:) Sonunda peçeteye konuşmamam gerektiğini yazarak uyardı beni:) Halama benzediğimi orada farketmiş. Beni hiç böyle bilmezmiş. Türkü söylenirken konuşmayıp dinlemem gerekirmiş:) Eeee kız da dayıya çeker, Mehtap ablam da babama benziyor bu ne türkü aşkı yaw:) Ama napayıp put gibi oturamam ki ben onlar için gittim oraya:)))) O gece de Gülden ve Çiğdem bizde kaldı gene bir güzel sabahladık:)

Cumartersi sabahı Hilal oğlu Asaf ile geldi. İskelede onu karşılayıp doğru denize gittik. İşte şimdi kadromuz tamamdı:) Genç kızlığımızın birlikte geçtiği ayrılmaz,eskimez dostlar bir arada olunca bu keyfe diyecek söz bulamıyorum. Araya mesafeler de girse,sorumluluklar artsa da bizim yakınlığımız hep aynı. Onları kız kardeşlerimden farklı görmüyorum. Çocuklarını da yeğenlerimden. Ablam "denizin tadını çıkarsana çoluğun yok çocuğun yok" diyor ama ben çocuklardan birini alıyorum ille yanıma ilgilenmek için:) O akşam biz Mehtap ablamın daveti üzere onda yemekteydik. Kısa tatilimizde misafir bile olduk yaw:) Mehtap ablacığım lezzetli yemeklerin için teşekkür ederim sana. Yemektan sonra hepbirlikte sahile indik. Fasıl vardı sahilde yetişemedik ama:( Yetişseydik Mehtap ablama yeri geldiğinde nasıl iyi bir dinleyici olduğumu gösterecektim:) Ama olmadı. Çok isterdim dinlemeyi. O gece de Hilal ve Gülden ile sabahladık ki ben dayanamayıp hepsinden önce uyuyakalmışım, çok üzüldüm:(. Bir daha böyle bir fırsatı nereden bulacağız:( Neyse yaa ben yaparım bir organizasyon:)

Pazar günü de önce deniz,sonra da İstanbul yoluydu istikametimiz:) Seneye bir hafta ayarlayıp kalalım demeyi ihmal etmedik.Kısaydı ama çok güzeldi bizler için bu tatil. İclal telefonda "Esenköy'e mi düştün " dese de bana:) Tatil tatldir şekerim her zaman 5 yıldızlı otellerde olacak değil ya:P. Ev sahibemiz de 2 kişiyiz deyip tuttuğumuz evde her gece misafirimiz olmasına dahi hiç bozulmayıp illa "her zaman gelin sizi misafir dahi ederim çok sevdim" dedi bize:) Bizde kendisini çok sevdik akran bir insan ve de temiz. Evinde gönül rahatlığı ile kaldık. Bu arada benim sponsorum ablamdı bu tatilde. Malum "ev"lendik, borçlandık ya:))) Canım Nilücüğüm bana tek kuruş harcatmadı. Tabi ben durmayıp harcadım:) Para harcamamak çok zor bir eylemmiş yaw:) Alışacağım artık yavaş yavaş,yapacak bir şey yok. Kızların hepsi sponsorum olma meraklısı yaw:) Birsen ,Elmas,Ferhan ve Saliha haklıymışsınız. "Sana hiç üzülmem Allah sana yardım eder" deyip duruyorsunuz ya hep :) Son görüşmemizde Birsen "insanların birkaç tane gerçek dostu olur ,senin 30-40 tane gerçek dostun var. bu çok büyük zenginlik senin sırtın yere gelmez" demişti hiç unutamıyorum bu sözünü. Şükürler olsun ki cidden gerçek dostlarımın sayısı fazla. Benim en büyük zenginliklerimdensiniz sevgili arkadaşlarım. İyi ki varsınız. Yalnız almak iğrenç bir şey ben hep veren olayım hayatta. Şu evimin borcu da çabucak bitsin. Ben verirken mutluyum .Bir de alışırmışım evimin borcu bitince de hep almak istermişim:))))) İğğğğğ embesil nevbahar:) Aman Allah korusun. Bir de Nilü diyorki "sen elini cebine atmayınca hesap gerçekten ortaya çıkıyor.Hep ödeme meraklısı olduğundan hep hesapkarışıyordu ". Ahhh ahhh eski günler bonkör günlerim :)

Param yok ,pulum yok, malım mülküm olmasın ziyanı yok. Sevincim , dostlarım,işte budur benim servetim:) ...