28 Şubat 2008 Perşembe

Dünden,geriye:)...

Tekrar merhaba:) Nişan hadisesini ayrı yazayım dediğimden şimdi diğer günlerde ne ettiğimi yazayım, hatırlayabilirsem tabi:) İlla yazacam , sanki yazmasam blok bana darılcak:) Günlük yaptım ya ,atlarsam olmaz:))) En son Perş. günü yazmışım:) Dünden başlayayım ama öyle daha rahat hatırlarım:) Geçtiğimiz Çarş. günü bendeniz spora başladım.Dün de spor vardı oraya gittim. Salı günü kızlarla rutin gerçekleştirdiğimiz toplantı çıkışı ben duraklarda görüp , canımı çektiren KFC yiyelim diye tutturdum kızlara:) Fakat KFC bulamadık taa Beşiktaş'a hatta Ortaköy 'e kadar gittik:) Sonunda Cankurtaran Sosyal Tesislerine gittik.Yeğenlerimin sünnet düğününün olduğu mekana.Fakat geciktiğimiz için yemek servisi kapanmış ancak aparatif bir şeyler yiyip, çay içtik ve tabu oynadık:) Tabuyu yanımızda taşıyoruz da:) Midemiz ve gözümüz aç bir şekilde eve dönüp, aç karnına Türk kahvesi içip tabu oynamaya devam ettik Elmas, Saliha ,Serpil ve ben:) O gece Serpil bizde kaldı.Pzt günü hala kızım Nigar ablam bizdeydi. Pazar günü nişandan sonra bize gelmişti kızı Süeda ile birlikte. Gündüz annemle gezdikleri yetmemiş gibi akşam da 2 kapı ayarlamışlar gitmek için, Süeda uyuyordu "uyanmaz biz gelene kadar" diye kandırıp bizi bıraktılar ki, gittikleri an uyandı ve susturmak için sarfettiğimiz eforu hatırladıkça iki gezgiç kadına kızıp duruyorum:))

Pazar günü malum nişanımız vardı :) Cumartesi gecesi bize gelip kalmış Arzu abla ben de Pazar sabahı kahvaltıya geldim;ki sağolsunlar benim dil ucu ile " siz yapın ,beklemeyin" teklifimi ciddiye alıp ben gelmeden kahvaltıdan kalkmışlardı:( Tek başına artıklarını yedim:( Sonra onlar halamın gelini Necmiye Yengemin vefat eden babasının 7 sine gittiler ben spora. Akşam üstü tekrar buluşup giyinip,süslendik. Amcamların evinin önünde toplanıp, kız tarafına yüzük takmaya gittik. Cmt. günü ben sabah erkenden spora gittim ,sonra evime gidip uyudum bi güzel:) Akşamına gece 2'ye kadar yeğenlerime bakacağımdan güç depoladım:) Ablamlar gittikleri yerden böyle geç geliyorlar Allah tan çok gezmezler bizim gibi:) Eniştem annesine yani ablamın kayınvalidesine "anne bir tek Nilü onlara çekmemiş" diyormuş bu hususta:) Sanırım kötü bişey diyor bize:))

Cuma günü de spordaydım:) Haftanın 4 günü artık spordayım:) Bu sürede çektiğim ızdırapları, içtiğim ağrı kesicileri yazmıyorum . Akşama kadar oturarak çalışan biri olarak ham vücudumun hale yola gelene kadar , bana çok ızdırap çektireceğini tahmin ediyorum.Perşembe günü Nurgül 'e uğradım, Aysel ve Birsen de vardı lafladık, dönüşte Aysel ile bize gelip devam ettik laflamaya:) Çarş günü sporun ilk günüydü:) Salı günü rutin toplantı çıkışı ,ablamın kayınvalidesine gittik ,ablam ve görümceleri ile hoş sohbet ettik. Pzt günü kar kaplıydı her yer ben de çok mutluydum :)

Pazar günü ise Elmas'ın doğum günüymüş ki ben unutmuştum:( çok utandım:( ama Salı günü verdim hediyesini, çok da beğendi inş. kendimi affettirmişimdir:)

İşte böyle sevgili günlük, değişik bir yöntem izleyerek ,ileriden geriye doğru atlamadan yazdım günlerimi.Çok umrun değildir ama olsun ben ne yaşadığımı bileyim de:)))

Kal sağlıcakla, güzel günlerle seni işgal edeyim istiyorum, bu sıra içim acıyor gene:( umarım geçer.

Sevgiyle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:www.damlabebek.blogspot.com | Tarih: 2008-02-28 19:32:07
Konu: :)))))

ya ben çok beğeniyorum senin yazılarını :)) biraz yoruyo okumak ama :)) diyorum ki bunların hepsini nasıl yapmış :)) bu arada allah tamamına erdirsin..