8 Şubat 2008 Cuma

Nilü hortladı:))

Merhaba, Günler geldi geçti, çok şükür Cuma bugün:) Bütün bir hafta gene çok yoğun geçti. Nilü hortladı ve gene geldi:) Alah'tan tatil bitiyor:) ve Allah 'tan bu kez kayınvalidesinde kaldı:) Ama her gün " bu akşam bi yere gidelim" diye beni aradı. İyi ki aynı semtte değiliz, bizim tarafalrda otursa evliliği tehlikeye girer Allah korusun:) Bayılıyor benim arkadaşlarıma gitmeye. İyi ki çat kapı gideceğimiz dostlarımız var:)

Pzt günü sıkıcı bir gündü:( Erkek kardeşim gene evde kalma isteğini ısrarcı bir şekilde dile getirip, bizden onay alamayınca da çirkinleşti:( İstediği olmayınca çok kırıcı ve pişman olacağı sözler söylüyor:( O gün evde tansiyon epey bir yükseldi.Neyse geldi geçti çok şükür:) Bir de tatili bitip , hayırlısı ile dönse daha rahat olacak:)

Salı günü bir kaç haftadır annemin rahatsızlığını bahane edip katılmadığım :) rutin toplantımızı gerçekleştirdik arkadaşlarla.Oradan da Deniz, Derya ,Saliş ve ben dürüm çiğ köftelerimizi alıp, İstiklal Caddesine çıktık . Rastgele girdiğimiz bir cafeyi çok beğenip epeyce oturmuşuz. Uzun zamandır görüşmüyorduk iyi oldu.Gerçi sohbet edemedik, zira tabu oyununa öyle bir daldık ki anlatamam. İlk kez oynadım tabuyu ve çok keyif aldık hepberaber. Allah'tan cafe sakindi de kahkahalarımız ile kimseyi rahatsız etmedik:)

Çarşamba günü kabus geri döndü:) Şaka şaka yeğenlerim ve en iyi arkadaşım olan Nilü (ablam) her zaman beni mutlu eder, kafamı da balon:)))...Yukarıda da yazdığım gibi gündüz kayınvalidesinin tarafı ile gezdi ,akşam benimle:) Saniyesini boş geçirmiyor uyanık:) Akşam Serpil'lere gittik birlikte. Görümcesi Serap , Saliş ve kuzenim Sevde de geldi. Serpil'in annesi Mümine Teyze bizi çok güldürürdü normalde fakat o gün formunda değildi, zor aldık ağzından lafları gene de hoş vakit geçirdik. O akşam ,Nilü'yü kayınvalidesine bırakıp, Sevde ile evimize döndük.

Perşembe günü Nurgül'e gittik. Geçen hafta Aysel'de yediğimiz kumpiri unutamayıp, olayı genişletmeye karar vermiştik. Nurgül dahiyane bir fikirle kocaman patatesleri taş fırına götürmüş. İç malzemeleri de özenle hazırlamış. Ben kaşar peyniri ve tereyağını karıştırırken acemilikten olsagerek patatesleri biraz bozdum:) Ama bir cafe açma fikri oluşturmama bu acemiliğim mani olamadı:) O akşam Serpil ,annesi ve kardeşi, Aysel ve çocukları, Serap , çocukları ve Nilü ile yeğenlerim de Nurgül'deydi. Kumpir keyfinden sonra yaptığımız fasıl keyfi ile çok ama çok hoş vakit geçirdik hepbirlikte. Taşekkür ederim Nurgülcüğüm bütün misafirperverliğin için. Serap ve Nilü oradan bize geldi ben onlara kahve makinemle Türk kahvesi yaptım:) Epey geç saate kadar oturdular:) Allah'tan Nilü görümcesi ile kayınvalidesinde kaldı:)))

Bugün ise epey stresli bir iş gününü bitiriyorum çok şükür. Yarın Mehmet Asaf'ın 1.yaşgününü kutlayacağız inşaallah. Başka bir program yapmayı düşünmüyorum ,zira evimi özledim ve de komşularımı. Bol bol dinlenmeyi planlıyorum ,umarım muvaffak olurum:)

Pazartesiye görüşmek üzere ,sevgiyle...

Hiç yorum yok: