12 Şubat 2008 Salı

Garipçe Köyü'nde bir pazar kahvaltısı...


Merhaba, Cumartesi günü komşum Figen'de Kahvaltımı, Hilal' de de kahvemi içtim komşularımla beraber:) Akşamına malumunuz üzre Asaf'ın doğum gününe katılıp, annemi alıp ablama gidip,yeğenlerimi sevdim.

Pazar sabahı ,Elmas, ben, Saliş Sarıyer'in ilerisindeki Garipçe köyüne köy kahvaltısı yapmaya gittik.Rastgele girdiğimiz Asma Altı Balık Restaurantı' nda çok güzel karşılanıp , ağırlandık. Bol çeşitli kahvaltının yanında, mıhlama ve mısır ekmeği de sunmaları çok güzeldi. Mısır ekmeğine bayıldım doğrusu. Sağolsunlar ne istersek yapmaya hazırdılar ve Elmas'ın isteği üzerine melemen de yaptılar. Köye uygun bir köy kahvesi şeklindeki restaurant ,salaş bir mekandı. Ortadaki soba çok hoştu. Çayımız o sobanın üzerinde duruyordu mesela. Daha sonra bize sobada kestane yapıp ikram ettiler ve en sonunda da çok lezzetli bir Türk kahvesi ikram ettiler. O gün hava çok bozuktu ama her şeye rağmen Garipçe Köyü 'nün gezilip görülmeye değer bir yer olduğuna kanaat getirdik. İnşaallah baharda da gidip doğanın ve denizin tadını çıkarmaya çalışacağız.

O gün öğleyin eve dönüp biraz iş yapıp, dinlendik Saliş ile. Akşam da Deniz ve Derya geldi bize.

Dinlenerek geçirmeyi planladığım haftasonum, pek dinlenememiş olsam da çok güzeldi.

Darısı diğer haftasonlarımın başına:) Çabuk gel canımın içi Cumartesi ve Pazar:) ...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:tuugba | Tarih: 2009-01-02 16:11:23
Konu: tek geçerim mekanı

arkdşlr süper bi yer tek kelimeyle bizzat gittm insan huzr buluoo orda .....
çok sıck bi ortamı vr

Adsız dedi ki...

Yazan:asheke | Tarih: 2008-02-14 07:23:45
Konu: ..

Güzel bir yere benziyor. Daha sık gidersiniz artık degil mi?

Adsız dedi ki...

Yazan:nevbahar01 | Tarih: 2008-02-13 09:18:38
Konu: :)

Evet şeker ben geziyorum , sen ders çalışıyorsun:) Ama benim elimde bir şey yokken ,senin elinde diploma olacak:) Hemi de ABD Üniversitesi'nden alınma:)
Nasıl şimdi senin durumun daha cazipleşti değil mi:) Olaylara nereden baktığın ve nasıl gördüğün çok önemli, benim yaşadıklarım anlık , senin ise kalıcı bir mutluluğa dönüşecek inşaallah:) Hadi bitir şu okulu da birlikte Garipçe Köyü'nde kutlayalım:) Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Yazan:isimsiz | Tarih: 2008-02-12 22:48:19
Konu: guzelll

bende geldigimde beni de gotur canim cekti valla . hayatin tadini sen cikartiyosun . bende burda ders calisiyorum :(

fatma