28 Şubat 2008 Perşembe

Kuzen Musti'yi nişanladık...

Merhaba , uzunca bir süredir bloğuma yazmamışım. Bu günlerde çok önemli şeyler olmamakla birlikte, yazmam gereken önemli bir hadise yaşadım. Atlamamak adına şimdi yazıyorum.Geçtiğimiz Pazar günü bloğumda sık sık bahsettiğim kuzen Musti nişanlandı.Mustafa benim en sevdiğim kuzenim, kardeşimdir.Onu çok ama çok seviyorum ,inşaallah çok mutlu olur. Evliliğe adım attığı bu özel gününde bütün sülale oradaydık.Kız tarafında yani:) Sevgili Berivan ile bir ömür boyu mutlu olacağınız huzurlu bir yuva kurmanızı diliyorum Musticiğim. Sen mutluluğu hakeden çok iyi bir insansın. Ama bizi unutma olur mu:) Biraz sanki görümcelik damarım kabardı, seni everecek olmamız çok pis koydu zira:) Ama sen mutlu oldukça bu pis koyma, sevince dönüşecek emin olabilirsin:9 Aynı pis koymayı Nilü evlendiğinde de yaşamıştım da:)

İşte damat Musti:)

Hiç yorum yok: