13 Şubat 2008 Çarşamba

İyi ki doğdun Ahmet Erenciğim...




Merhaba, bu günlerde doğuran doğurana:) Dün de sevgili kuzenim Rukişimin biricik oğlu Ahmet Erenimizin doğum gününü kutladık. Ahmet Eren 3 yaşına ayak bastı. Rukiş'in doğumları hep zor oldu. Zeynep Yaren de, Ahmet Eren de Rukiye'yi ve bizi çok üzgü doğumdan sonra:( Hele Eren haftalarca hastahanede yattı, doğar doğmaz. Rukiye'nin halini hiç unutamıyorum :( Ameliyattan ayılırken oğlunu sorup görmek istediğinde ne cevap vereceğimizi şaşırmıştık:( Doğduktan sonra yüzünü görememek ne büyük acıdır evladının:( Ama şükürler olsun geçti , şimdi Eren çok sağlıklı ve çok afacan bir çocuk. Allah annesine sabır versin:) Çocuk yaramazlık yapmak için yaratılmış:) Tıpkı babası :) Erhan Abimin çocukluğu dillere destandır da:)... Fakat biz büyükler nesense unuturuz geçmişimizi, o hastalık sebebiyle yaşadığımız üzüntüleri de şikayet eder dururuz:( Unutmak büyük bir nimet ; fakat bilinçli kullanılmalı. Neyi unutup neyi unutmayacağımızın kontrolü bizim elimizde olmalı. Bence bunu becerebiliriz:) Mesela Erhan abim çocukluğunu ve önlenemez yaramazlığını ve Rukiş hastahanede yaşadığı acılı dönemleri hatırlarsa tahammüleri sanırım daha da artacaktır. Hakikaten ebeveyn olmak zor zanaat. "Bekara karı boşamak kolay" biliyorum, benim çocuğum olmadığından zorluklarını -empati kursam da- yaşamamış biriyim; fakat aklın yolunun bir olduğunu da biliyorum. Elbette anne baba olmak çok zor, kolay olsa Allah annelerin ayağının altına Cennet'i vaad eder miydi? Cennet ucuz değil:) Zorluğun yanında yaşanılan mutluluklar, anne olmak isteyip de olamayan bir çok buruk gönüllü kadınların yaşadığı hüzün göz önüne getirildiğinde zor anların gelip geçeceğini ve mutlaka büyüyüp bu günleri güzel başarıları ile unutturacaklarını göreceğiz inşaallah.

:))) Ben neden bunları yazdım yaw:) Sanırım 12 çocuğun olduğu bir akşamdan çıkıp, bir de Ahmet Eren 'in yaramazlığını görüp bunları dillendirme ihtiyacı hissettim:) Başım şişti de:) Fakat her şey çok güzeldi, çocuklar çocuklarla mutlu. Onların mutluluğu başımın şişmesine değiyor:) Rukiye son anda yapmaya karar verdiği doğum günü için çok güzel mamalar hazırlamış.Hangi ara yaptı anlamasam da hepsi çok lezzetliydi, ellerine sağlık Rukişim. Her şey için çok teşekkür ederim. Canım Ahmet Erenim ,Allah sana hayırlı uzun bir ömür versin, sağlık, başarı, huzuru da yanında...

Sevgiyle...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazan:isimsiz | Tarih: 2008-02-14 17:49:23
Konu: http://o0ocileklisuto0o.blogspot.com

Merhaba Bahar (:

Bloğuna girmeyeli baya bir doğum günü kutlanmış kaçırmışım hepsini de ):

Doğum günleri geçse de bütün bıcırıklara nice nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum (:

Bu arada bloğun açıldığında çok kasıyor ve aşağı doğru çok uzuyor istersen görüntülenen yazılarını azalt 4-5'e filan indir (;

Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

Yazan:AntikYalnizlik | Tarih: 2008-02-14 17:21:35
Konu: İyi Doğdun Ahmet Eren...

Ahmet Eren kardeşimin yeni yaşını tebrim edeyim ilk önce... Sonra ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür edeyim.. Ve en son olarakta gözümüzün öne o güzel pastaları koyupta canımızı çekindirmenize ince bir sitem bırakarak hayırlı akşamlar dileyeyim...

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Yazan:asheke | Tarih: 2008-02-14 07:27:05
Konu: ..

Dogum gününü bizde kutluyoruz :)))
Böyle dogumları zor gecenleri bende tanıyorum ve bu yüzden doguma giderken çok korkmuştum. Çok şükür kolay gecmişti. ne güzel bir duyguydu, valla tekrar hatırlattın bana o günü :))

Adsız dedi ki...

Yazan:ruhlargemisi | Tarih: 2008-02-14 04:07:57
Konu: :)

Bakıyorum da doğan doğana :)
o zaman ne diyelim
iyiki doğmuşlar iyiki varlar diyelim
ve kocaman mutlu sağlıklı bir ömür dileyelim :)

yine nöbetlerdeyim saat gecenin en sessiz zamanları:)
hayırlı geceler diliyorum
Sevgilerimle...